امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31026 تاریخ انتشار: جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خدمات سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش

خبرایران: امروزه برای هر فردی که خدماتی ارائه می‌دهد یا صاحبان کسب و کارهایی که کالا یا محصولی تولید می‌کنند، داشتن یک سایت به عنوان پلتفرمی برای معرفی نمونه کار و رزومه، کاملا ضروری است. به همین جهت بسیاری افراد هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شوند تا طراحی یک سایت را برای کسب و کار خود سفارش دهند.
خدمات سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش

به گزارش خبرایران، امروزه برای هر فردی که خدماتی ارائه می‌دهد یا صاحبان کسب و کارهایی که کالا یا محصولی تولید می‌کنند، داشتن یک سایت به عنوان پلتفرمی برای معرفی نمونه کار و رزومه، کاملا ضروری است. به همین جهت بسیاری افراد هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شوند تا طراحی یک سایت را برای کسب و کار خود سفارش دهند. بعضا سایتی که تحویل می‌گیرند اصلا جوابگوی نیاز آن‌ها نبوده و برای هر تغییری که مدنظرشان باشد باید هزینه‌ای سنگین را مجددا پرداخت کنند.

سیستم سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش راهکاری برای رهایی از این هزینه‌ها مطرح کرده که درادامه آمده است. 

مخاطبان با کمک خدمات این سایت می‌توانند برای خود وب‌سایت طراحی کنند. برای این کار به سواد برنامه‌نویسی اصلا نیازی نیست؛ همچنین با استفاده از خدمات این سیستم، از هزینه‌های سنگین برای طراحی سایت نیز معاف خواهید شد و با هزینه‌ای بسیار معقول و مناسب، سایتی خواهید داشت که منطبق برا خواسته‌های خودتان است.

اولین حسن استفاده از این سیستم سایت ساز سرعت کار است. به سرعت با انتخاب دامنه اختصاصی خود می‌توانید همان‌طور که عرض شد بدون نیاز به آگاهی از زبان‌های برنامه‌نویسی و فقط با استفاده از Drag & Drop سایت خود را دقیقا مطابق با نیازها و معیارهای خودتان طراحی کنید. منظور از Drag & Drop ساخت سایت فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس است. به طور واضح‌تر تمامی قسمت‌هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه‌ها و تمام اجزای سایت را می‌توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می‌دانید، قرار دهید.

همچنین این سایت یک سری قالب‌های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می‌توانید به سادگی یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. همچنین این امکان مهیا گشته که قالب آماده را نیز طبق خواسته‌های خود ویرایش کرده و آن را به مدل دلخواه خود نزدیک کنید. بسیاری از افراد که دانش وب زیادی ندارند حتی برای به‌روزرسانی و گذاشتن پست در سایت نیز مشکلات فراوانی دارند. یکی دیگر از محاسن این سیستم به‌روزرسانی سریع و ساده و بدون نیاز به هیچ سطحی از اطلاعات وب است.

این سیستم برای فروشگاه‌های اینترنتی نیز بسیار کاربردی و دارای مزیت است. زیرا تک تک محصولاتشان را می‌توانند با همین سیستم ساده در فروشگاهی که از طریق فروشگاه ساز پوپش به سادگی طراحی می‌کنند، قرار دهند. امکان ایجاد دسته‌بندی موضوعات محصولات در فروشگاه اینترنتی از تسهیلاتی است که این سیستم در اختیار شما قرار می‌دهد. مراحل ساده سفارش و خرید و استفاده از درگاه‌های امن بانکی برای مشتریان فروشگاه تجربه خرید مناسبی ایجاد خواهند کرد.

یکی از مشکلاتی که معمولا وب مسترهای مبتدی یا همان افرادی که اطلاعات وب زیادی ندارند و برای خود سایتی سفارش می‌دهند دارند، کار با پنل سایتی است که برایشان طراحی شده است. پنل مدیریتی که این سیستم در اختیار شما قرار می‌دهد در عین پیشرفته بودن کاربری بسیار ساده‌ای دارد که کار با آن را برای همگان ممکن کرده است. در این پنل امکانات زیادی قرار داده شده که به اختصار به برخی از موارد مهم آن اشاره می‌کنیم.

امکان مدیریت تصاویر و عکس‌ها و اسلایدشو به ساده‌ترین شکل ممکن برای کاربران اولین موردی است که در پنل مدیریت پیش‌بینی شده است. دومین مورد که برای فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر کاربرد دارد، افزودن و معرفی محصولات و قیمت‌گذاری آن‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن است. مدیریت سامانه پیام کوتاه و پست الکترونیک خود را نیز می‌توانید از طریق همین پنل مدیریت انجام دهید. بخش آمار پنل مدیریت این  سیستم سایت‌ساز برای شما بسیار کاربردی است. زیرا می‌توانید با استفاده از آن میزان بازدیدکنندگان روزانه و ماهانه را مشاهده کرده و از رشد یا افت شرایط سایت خود آگاه شوید.

این سیستم دارای اپلیکیشن ساز نیز بوده و امکان داشتن اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را نیز برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم می‌کند. اپلیکیشن‌های اندرویدی پوپش استانداردهای لازم برای تایید شدن در مارکت‌های اپلیکیشن را دارا هستند. درصد بالایی از مردم ایران از طریق موبایل وارد اینترنت می‌شوند. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی امروزه برای کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی بسیار ضروری شده است. هنوز فروشگاه‌های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. از این رو داشتنن اپلیکیشن می‌تواند یک مزیت و وجه تمایز و برتری خوب برای فروشگاه اینترنتی شما باشد و مشتریان وفاداری برای شما جذب کند.

قابلیت‌های جدید سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش

قابلیت‌های جدیدی که به ویرایشگر قالب سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش افزوده شده امکان طراحی و ساخت سایت را بسیار ساده‌تر و امکان ساخت سایت‌های زیبا و کاربردی  را برای شما فراهم می‌کند؛ مانند -۱: نوار واکنش‌گرا جهت استفاده تمام صفحه و همچنین ساخت سایت‌های با قابلیت واکنش‌گرایی -۲ ابزار ایجاد فضا که به وسیله آن به آسانی می‌توانید در صفحات خود یک فضا ایجاد کنید و یا یک فضا اضافه را حذف کنید که سرعت عمل شما جهت ساخت سایت را چندین برابر خواهد کرد -۳ امکان قرار دادن ویدئو برای پس زمینه سایت و یا پس زمینه ماژول‌های دیگر با قابلیت پخش صدا و یا بدون صدا و موارد زیاد دیگر از جمله امکانات جدیدیست که به ویرایشگر قالب سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز پوپش افزوده شده است .

و در انتها یک توصیه برای شرکت‌هایی که برای طراحی و پشتیبانی سایت خود یک کارمند مسلط به طراحی سایت و برنامه‌نویسی به صورت تمام وقت استخدام می‌کنند و کلیه مسائل اعم از طراحی، پشتیبانی و اپراتوری سایت را به وی واگذار می‌کنند. این مورد معایب فراوانی برای این شرکت‌ها دارد. اولین مورد این است که استخدام یک کارمند تمام وقت هزینه‌های زیادی را برای آن شرکت دارد. همچنین در صورتی که تمام مسائل سایت شرکت به یک نفر وابسته باشد، شرکت بسیار به وی متکی شده و شرکت را در مقابل این نیروی کار در موضع ضعف قرار می‌دهد.

بهترین گزینه جایگزین برای این شرکت‌ها، استفاده از خدمات شرکت سایت‌ساز پوپش است. زیرا با استفاده از این سیستم نیاز به یک طراح برای سایت نخواهند داشت و خود مدیران و کارمندان موجود شرکت می‌توانند بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی با امکانات این سیستم سایت را طراحی کرده یا حتی از قالب‌های آماده درون این سیستم استفاده کنند. برای به‌روز رسانی و قرار دادن پست و مطلب در سایت نیز خود مدیران و کارمندان موجود در شرکت به سادگی از طریق پنل مدیریت می‌توانند اقدام کنند و نیازی به هزینه برای استخدام یک اپراتور برای این کار اصلا وجود نخواهد داشت.

علاقه‌مندان برای راه‌اندازی سایت خود می‌توانند به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کنند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب