امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30967 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترمحبی در افتتاحیه بیستمین کنگره دامپزشکی ایران اعلام کرد؛

کنگره های دامپزشکی محلی برای تبادل نظرعلمی و اقتباس از کنگره های جهانی دامپزشکی است/ دانش دامپزشکی ایران در زمینه بهداشت دام حرف اول را درمنطقه خاورمیانه می زند

خبرایران: رئیس جامعه دامپزشکی ایران در افتتاحیه بیستمین کنگره دامپزشکی کشور و نخستین نمایشگاه بین المللی ایران وت گفت:جامعه دامپزشکی به تدریج در طول سال های فعالیت خود کمیته های علمی اش را به طور انجمن های تخصصی تبدیل کرده است.
کنگره های دامپزشکی محلی برای تبادل نظرعلمی و اقتباس از کنگره های جهانی دامپزشکی است/ دانش دامپزشکی ایران در زمینه بهداشت دام حرف اول را درمنطقه خاورمیانه می زند

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم افتتاح «بیستمین کنگره دامپزشکی» و «نخستین نمایشگاه بین المللی ایران وت» صبح امروز دوشنبه اول  مرداد ماه 1397 با حضور« دکتر پیام محبی» رئیس جامعه دامپزشکی ایران و رئیس بیستمین کنگره دامپزشکی ایران، «دکتر رسول خضری» عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی «دکترعلیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی، «دکتر محمدرضا تابش »عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس شورای اسلامی ،«دکترمحمدرضا صفری»رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور،«دکترشاپوررضا شجاعی» دبیرعلمی بیستمین کنگره دامپزشکی،«دکتر یوسف داوودی» عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی،«دکتر امیرعلی امیری » دبیر اجرایی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران،جمعی از اعضای صنف دامپزشکی و اصحاب رسانه در شبستان مصلی امام خمینی(ره)برگزارو دراین مراسم «دکتر پیام محبی» رئیس جامعه دامپزشکی ایران و رئیس بیستمین کنگره دامپزشکی ایران اظهارداشت: جامعه دامپزشکان ایران قدیمی ترین صنف ایران است که سال 1321 شکل گرفت و سال 1332 اولین اساسنامه آن به رسمیت شناخته شده است. اولین هیات مدیره آن نیز در همین سال معرفی شد.

رئیس بیستمین کنگره دامپزشکی ایرات تصریح کرد: کنگره های دامپزشکی عمدتا محلی برای تبادل نظر علمی و اقتباس از کنگره های جهانی دامپزشکی بوده اند. جامعه دامپزشکی به تدریج در طول سال های فعالیت خود کمیته های علمی اش را به طور انجمن های تخصصی تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کنگره های امروزی در ابتدا در کنگره دامپزشکی ریشه داشته اند و به مرور زمان مسائل صنفی کنگره، پررنگ تر شد و جامعه دامپزشکی به عنوان تنها نهادی که انتخابات دارد و در عضویت آن هیچ محدودیتی وجود ندارد، خانه اول همه دامپزشکان ایران است.

 دکترمحبی عنوان داشت: کنگره دامپزشکی سالها در سالن همایش های رازی برگزار شد که فضای مناسبی برای برگزاری یک کنگره علمی دارد. اما بر آن شدیم مسائل صنفی و اقتصادی را در صنعت دامپزشکی بیشتر ببینیم. عملا سالنی در اختیار نداشتیم که این دو وجه در کنار هم دیده شود و برای دست اندرکاران اقتصادی شرایط سهل تری را فراهم می کند.

وی ادامه داد: دانش دامپزشکی ایران در زمینه بهداشت دام در منطقه خاورمیانه حرف اول را می زند و ضمن اینکه امسال شکل گیری نمایشگاه ایران وت را شاهد هستیم و امیدوارم اساسی باشد برای این که تمام امکانات و دانش صنفی در این محل تجمیع شود. نقش دامپروری در صنف دامپزشکی پررنگ تر شود و کمیته دانشجویی دامپزشکی بسیار فعال است و به خوبی عمل می کند. این کمیته قطعا می تواند در آینده مسائل صنفی را بهتر پیش ببرد و در تحقق اهداف خود موفق تر باشند و مسیر درستی را طی کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب