امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30955 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با فلش مموری های AH360 و AH310 ؛

موفقیت شغلی خود را بدست آورید

خبرایران: فلش مموری های AH360 و AH310 ، با ظاهر فلزی شیک برای ارتقاء تصویر حرفه ای را معرفی می کند.
موفقیت شغلی خود را بدست آورید

نخبگان موفق کسب و کار نه تنها تمرکز بر عملکرد کار خود را، بلکه لوازم جانبی شخصی خود ، مانند فلش مموری را نیز با خود حمل می کنند. فلش درایوهای جدید Apacer در دو مدل،  AH310 مجهزبه اینترفیس  USB 2.0و AH360 مجهز به اینترفیس  USB 3.1 Gen 1، برای تکمیل دستاوردهای به بازار عرضه کرد. AH310 و AH360 با طراحی بی نظیر بدنه فلزی ، یک سبک شخصی منحصر به فرد با ظاهر پیچیده را ایجاد می کنند. سطح بالایی فلش مموری به شکل یک قوس مکانیکی طراحی شده که برای آویز کردن بند مناسب است. هر دو فلش مموری فوق العاده باریک و قابل حمل هستند. حداکثر ظرفیت ارائه شده در این مدل ها 64 گیگابایت است که قابلیت کافی برای نگهداری تمام فایل های مهم را فراهم می کند.

 

کاربرد فلز و سبک مینیمالیست در طراحی محصولی حرفه ای

لوازم جانبی مناسب می تواند وضعیت حرفه ای شما را نشان دهد. فلش مموری های AH310  و AH360 به منظور سرعت انتقال و ظرفیت بالا طراحی شده اند، همچنین به جهت محافظت بهتر، بدنه این محصول به صورت فلز تعبیه شده است.

 

تعامل عملکرد ، زیبایی و راحتی در یک محصول

AH360 با سرعت بالا انتقال USB 3.1 Gen 1 در عرض چند ثانیه انتقال فایل سریع را فراهم می کند. رنگ مشکی نیکل درخشندگی خاصی به این محصول بخشیده. AH310 با بدنه آینه ای نقره ای دارای اینترفیس USB 2.0 که رایج ترین اینترفیس بین کاربران است ارائه شده. هر دو مدل بدون درپوش و با حفره ای در بالای  طراحی شده اند که میتوانید آن را به لوازم شخصی مانند دسته کلیدتا آویز کنید بنابراین نیاز نیست که شما نگران گم شدن درپوش فلش مموری خود باشید.

 

ظرفیت های مختلف آماده برای انتخاب شما

 هر دو مدل در دو ظرفیت برای شما ارائه شده اند، که شامل 16GB و 32GB هستند. ظرفیت 64GB مخصوص مدل AH360 آماده ارائه به بازار است، که می تواند تا 16،800 عکس از 8.0 مگا پیکسل یا نزدیک به 15 ساعت فیلم های Full HD را نگه دارد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب