امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30815 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترشهریاردبیریان تاکید کرد:

آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک بسیار پیشرفته و مجهز به تکنولوژی های روز است

خبرایران: مدیرتضمین کیفیت صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک بسیاری از استانداردها را درتجهیز مدرنترین تجهیزات به روزآزمایشگاهی ازجمله تیتراتور، کارن فیشرو...انجام داده است.
آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک بسیار پیشرفته و مجهز به تکنولوژی های روز است

دکترشهریاردبیریان مدیرتضمین کیفیت صنایع شیر ایران (پگاه)وعضوکمیته های تخصصی فدراسیون بین المللی شیردرگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: امروز ما درخدمت همکاران در بازدیدی که ازآزمایشگاه بسیار خوب ومجهز رهپویان دانش کولاک داشتیم ، باتوجه به اینکه بنده عضومدیریت سنجش کیفیت آزمایشگاه مواد غذایی نیزهستم ، آزمایشگاه کولاک را بسیار پیشرفته و مجهز به تکنولوژی های روز دیدیم.

دکتردبیریان خاطرنشان کرد: آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک بسیاری ازاستانداردها را در تجهیز مدرنترین تجهیزات به روز آزمایشگاهی ازجمله تیتراتور، کارن فیشرو...انجام داده است. همچنین آزمایشگاه جهت آماده سازی فلزات سنگین دستگاه تعیین پروتئین به روشNDA  بابالاترین دقت و کمترین زمان انجام داده است.

وی افزود: تحولاتی که در صنعت صنایع لبنی می تواند اتفاق بیافتد به خصوص دربحث تستهای مختلف دراین آزمایشگاه انجام می شود. ضمن اینکه دراین آزمایشگاه روشهای آزمون تخصصی در زمینه کنترل کیفی روغن ها وچربی های خوراکی، لبنیات و... به شکل دقیق وکاملی انجام می شود.

مدیر تضمین کیفیت صنایع شیر ایران (پگاه) تصریح کرد: دراین آزمایشگاه می توان چربی های حیوانی را از چربی های گیاهی جدا کرد و در حقیقت کاربسیار خوبی که من در آزمایشگاه کولاک دیدم این است که آزمایشهای میکروبی وIC25 به خوبی انجام می شود. به هر حال نیز به وجود چنین آزمایشگاه در صنعت مواد غذایی بیش از گذشه احساس می شد که امروز خوشبختانه با احداث آن مشکلی در خصوص آزمایشگاه دقیق مواد غذایی به خصوص صنعت لبنیات دیگر وجود نخواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب