امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30814 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترگیتی کریم اعلام کرد؛

آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک با امکانات پیشرفته اش یک غافلگیری در صنعت لبنیات ایران است

خبرایران: استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران گفت: من از وجود آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک مطلع نبودم و امروز که از نزدیک با امکانات این آزمایشگاه آشنا شدم بسیار غافلگیر شدم واین برای من جای بسی خوشحالی است که چنین آزمایشگاهی در صنعت لبنیات ایران احداث شده است.
آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک با امکانات پیشرفته اش یک غافلگیری در صنعت لبنیات ایران است

دکترگیتی کریم استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و مربی گروه بهداشت مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران درگفتگو با خبرنگارخبرایران در خصوص آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک اظهارداشت: بنده سال هاست که در صنعت مواد غذایی مشغول به کار هستم و امروز در بازدیدی که از آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک داشتیم ، این آزمایشگاه برای بنده بسیار جذاب وغافلگیر کننده بود.

دکتر کریم در خصوص دلایل این غافلگیری تاکید کرد: غافلگیری من به این دلیل بود که از وجود چنین آزمایشگاهی مطلع نبودم و باشرکت کولاک و آزمایشگاه پیشرفته آن آشنایی نداشتم امروز که از نزدیک با امکانات این آزمایشگاه آشنا شدم بسیار غافلگیر شدم واین برای من جای بسی خوشحالی است که چنین آزمایشگاهی در صنعت لبنیات ایران احداث شده است.

وی تصریح کرد: من سال ها در مراکز آزمایشگاهی مختلف تحقیق و پزوهش داشتم تاکنون چنین آزمایشگاه مجهزی را مشاهده نکرده ام. امروز دراین آزمایشگاه تجهیزاتی رامشاهده کردم که انتظارات من را برآورده می کرد و می توانیم بسیار امید وارم باشیم که با وجود چنین آزمایشگاه پیشرفته ای دیگر مشکلات میکروبی در صنعت لبنیات نخوایم داشت.

استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ادامه داد: امکانات این آزمایشگاه به گونه ای است که ما آزمایش هایی راکه تاکنون در کشورنمی توانستیم انجام دهیم دراین آزمایشگاه انجام خواهیم داد می دهیم. ضمن اینکه من با تجهیزات، تجربه، امکانات وپشتکاروعلاقه ای که درپرسنل متعهد، توانمند و با سابقه درخشان دراین آزمایشگاه دیدم، اطمینان دارم که می توان بسیاری ار آزمایش ها را در صنعت لبنیات ایران با کمک آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک انجام داد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب