امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30811 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیرانجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران اعلام کرد؛

آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک با امکانات عالی خود به صنعت لبنیات ایران کمک می کند

خبرایران: رضا باکری گفت: آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک، با حضور پرسنل تحصیل کرده ، متبحر، کاربلد و با تجربه آزمایشگاه بسیارخوب ومجهزی درصنعت شیرولبنیات است.
آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک با امکانات عالی خود به صنعت لبنیات ایران کمک می کند

رضا باکری دبیرانجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران در گفتگو با خبرنگارخبرایران در خصوص آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک اظهارداشت: آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک،آزمایشگاه بسیارخوب ومجهزی درصنعت شیرولبنیات است، همچنین از نظر پرسنل ،افراد تحصیل کرده ،متبحر، کاربلد و با تجربه ای درآن مشغول بکارهستند.

وی عنوان داشت: آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک با توجه به امکانات و پرسنلی که دارد ،در صنعت لبنیات حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و اعتقاد من براین است که انجمن لبنیات ایران تلاش خواهد کرد تا ازامکانات آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک استفاده بهینه ای انجام دهد.

دبیرانجمن لبنیات ایران تاکید کرد: ازاین به بعد آزمایش هایی راکه به عنوان PS هستند ، در انجام آزمایشگاه رهپویان دانش کولاک خواهد شد.

 وی درخصوص تجهیزات بروزآزمایشگاه رهپویان دانش کولاک تاکید کرد: این آزمایشگاه دارای تجهیزات مدرن وپیشرفته ای است که می تواند به صنعت لبنیات ایران کمک های شایانی داشته باشد و به پروژهای مطالعاتی وتحقیقاتی در پژوهشکده سازمان استاندارد ایران کمک کرده وما نیز تلاش می کنیم با استفاده از این آزمایشگاه به استانداردسازی لبنیات ایران کمک کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب