امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30805 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نشست خبری اعلام شد؛

بیستمین کنگره دامپزشکی ایران بدون شک در تحقق حمایت از تولیدهای داخلی و کمک به صادرات نقش مهمی دارد/ ارائه 157 مقاله سخنرانی و 30 مقاله به صورت سخنرانی کلیدی درکنگره/ تبادل اطلاعات وسیع ازمتخصصان حوزه دامپزشکی در نمایشگاه بین المللی ایران وت

خبرایران: بیستمین کنگره دامپزشکی ایران 1 تا 3 مرداد توسط جامعه دامپزشکان ایران و با همکاری و مشارکت سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده های دامپزشکی دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی، موسسات و انستیتوهای تحقیقاتی و سایر تشکل‌های حرفه‌ای، تولیدی و خدماتی دامپزشکی در مصلی تهران برگزار می‌شود.
بیستمین کنگره دامپزشکی ایران بدون شک در تحقق حمایت از تولیدهای داخلی و کمک به صادرات نقش مهمی دارد/ ارائه 157 مقاله سخنرانی و 30 مقاله به صورت سخنرانی کلیدی درکنگره/ تبادل اطلاعات وسیع ازمتخصصان حوزه دامپزشکی در نمایشگاه بین المللی ایران وت

به گزارش خبرنگارخبرایران ،نشست خبری «بیستمین کنگره دامپزشکی ایران» و«اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت»صبح امروز دوشنبه 25 تیرماه1397  با حضور«دکترپیام محبی» رییس جامعه دامپزشکان ایران ،«دکتر علی اسحاقی» رییس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی، «دکتر قاسم رضاییان زاده» معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی ، «دکترامیرعلی امیری» نائب رییس جامعه دامپزشکی ایران و دبیر اجرایی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران ،«دکتر شاپوررضا شجاعی» دانشیار دانشگاه و دبیرعلمی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و اصحاب رسانه در ساختمان برگزارو دراین نشست خبری «دکتر پیام محبی» رییس جامعه دامپزشکی ایران اظهارداشت: بیستمین کنگره دامپزشکی ایران با هدف گسترش سطح دانش در حوزه علوم دامپزشکی، ارایه آخرین دستاوردهای جدید علمی، توسعه همکاری های صنفی و افزایش مهارت های تخصصی به عنوان بزرگترین رخداد علمی دامپزشکی کشور اول تا سوم مرداد سال جاری در مصلی تهران برگزارمی شود.

رییس جامعه دامپزشکی ایران تصریح کرد: نقطه قوت و تمایز بیستمین دوره کنگره دامپزشکی ایران، برپایی اولین نمایشگاه تخصصی دامپزشکی و تکنولوژی های نوین( ایران وت) در فضایی بسیار گسترده است.

وی خاطر نشان کرد: اولین نمایشگاه تخصصی دامپزشکی و تکنولوژی های نوین( ایران وت)  به منظور ارایه ظرفیت ها و توانمندی های صنعت دامپزشکی کشور، فراهم سازی فضای گفتگو، ارتباط چهره به چهره با شرکت های فعال داخلی و خارجی در بخش های متنوع دامپزشکی و کمک به توسعه اقتصاد دامپزشکی برگزار می شود.

دکتر محبی ابرازداشت: حضور در نمایشگاه بین المللی ایران وت فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیع مدیران انجمن ها و اتحادیه ها، مقامات و مسوولان ارشد دولتی، متخصصان و کارشناسان، سرمایه گذاران، پرورش دهندگان دام و طیور، توزیع کنندگان و تایمن کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت های دارویی و واکسن از داخل و خارج از ایران است و بدون شک در تحقق حمایت از تولیدهای داخلی و کمک به صادرات نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

 

دکترشجاعی: 157 مقاله سخنرانی و 73 مقاله به صورت پوستر و 30 مقاله نیز به صورت سخنرانی کلیدی در این کنگره ارایه خواهند شد

دکتر شاپوررضا شجاعی دانشیار دانشگاه و دبیرعلمی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: از مجموع 600 مقاله ارسال شده به کنگره، نهایتا 157 مقاله به صورت سخنرانی و 73 مقاله به صورت پوستر و 30 مقاله نیز به صورت سخنرانی کلیدی در این کنگره ارایه خواهند شد.

دبیرعلمی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران به پانل های اختصاصی این کنگره اشاره و عنوان داشت: در پانل اختصاصی امسال موضوع هایی مانند آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، تب برفکی ، آسیب مشکل های دامپزشکی در ایران، طاعون نشخوارکنندگان کوچک در ایران و منطقه، تحقیق و توسعه و نقش آن در صنعت دارویی دامپزشکی و بیماری های عفونی مهم صنعت آبزی پروری ایران، تعاملات صنفی و تکنولوژی های نوین و مدیریت مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

 

دکترامیری: نخستین نمایشگاه بین المللی ایران وت فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات طیف وسیعی از متخصصان حوزه دامپزشکی است

دکترامیرعلی امیری، نائب رییس جامعه دامپزشکی ایران و دبیر اجرایی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت: نخستین نمایشگاه بین المللی ایران وت فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات طیف وسیعی از متخصصان حوزه دامپزشکی را فراهم کرده است. امسال هزار متر از نمایشگاه مصلی تهران به این نمایشگاه اختصاص یافته است تا تولیدد کنندگان مربوط به این حوزه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خودشان را به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران تاکید کرد: در نمایشگاه امسال تولید کنندگان خوراک و نهادهای تغذیه ای دام  و طیور، تولید کنندگان دارو، واکسن و مکمل های دامپزشکی، شرکت های پخش داروهای دامپزشکی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته به دام و طیور و آبزیان، آزمایشگاه های تشخیص طبی در دامپزشکی، تولید کنندگان فرآورده های لبنی و سایر فرآورده های دامپزشکی، خدمات و آموزش در حوزه دامپزشکی به ویژه محیط زیست، نشریه ها و رسانه های فعال در حوزه دامپزشکی، خدمات آموزش دامپزشکی و تمامی صنوف وابسته به دامپزشکی حضور می رسانند و کالاهایشان را به نمایش می گذارند.

دکترامیری افزود: دوستان نظام دامپزشکی که در این کنگره و نمایشگاه شرکت می کنند می توانند برای 3 روز از 15 امتیاز استفاده کنند. هر مقاله 5 امتیاز دارد که هر فردی می تواند 2 مقاله ارایه بدهد و این کنگره با توجه فضای نمایشگاهی و کنگره با توجه سخنران کلیدی و مدعوی که دارد امسال برای اولین بار یک پنل خاصی برای تحقیق و توسعه دارویی کشور و گیاهان دارویی برگزار می کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که تمام متخصصان تحول ها و دستاوردها و خلاقیت های شرکت های داخلی و خارجی را با توجه به فناوری که وجود دارد در این گردهمایی استفاده بکنند.

 

دکتررضاییان زاده: قطعا تبادل اطلاعات و تشریح و بازبینی مشکلات و مسایل روز در بیستمین کنگره دامپزشکی ایران موثر خواهد بود

دکترقاسم رضاییان زاده، معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی نیز درادامه این نشست خبری از نقش موثر بیستمین کنگره دامپزشکی ایران در تبادل و هم افزایی اطلاعات بیماری های دام و طیور خبر داد و اظهارداشت: قطعا این حجم از تبادل اطلاعات و تشریح و بازبینی مشکلات و مسایل روز در برگزاری این نمایشگاه و کنگره خروجی خوبی به همراه خواهد داشت.

 

دکتراسحاقی: برگزاری نمایشگاه تخصصی دامپزشکی ایران وت کمک بزرگی به توسعه و فناوری تکنولوژی ایران خواهد داشت

دکترعلی اسحاقی، رییس موسسه واکسن و سرم سازی رازی از ضرورت برگزاری نمایشگاه های تخصص در کشور خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی دامپزشکی مانند ایران وت می تواند کمک بزرگی به توسعه و فناوری تکنولوژی ایران داشته باشد. دامپزشکان و متخصصان این حوزه با حضور در این نمایشگاه می توانند از آخرین تکنولوژی های علمی حوزه دامپزشکی، دستاوردهای تشخیص و تولید دارویی بهره مند شوند.

بنابراین گزارش، بیستمین کنگره دامپزشکی ایران 1 تا 3 مرداد توسط جامعه دامپزشکان ایران و با همکاری و مشارکت سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده های دامپزشکی دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی، موسسات و انستیتوهای تحقیقاتی و سایر تشکل‌های حرفه‌ای، تولیدی و خدماتی دامپزشکی در مصلی تهران برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب