امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3077 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مورینیو؛

اتلتیکو شایسته پیروزی بود/ دروازه‌بان و مهاجمان آنها فوق‌العاده بودند

سرمربی پرتغالی چلسی به تمجید فراوان از اتلتیکو مادرید پرداخت و آنها را شایسته پیروزی مقابل تیمش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.
اتلتیکو شایسته پیروزی بود/ دروازه‌بان و مهاجمان آنها فوق‌العاده بودند
به گزارش خبرایران، ژوزه مورینیو پس از شکست تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: اتلتیکو شایسته پیروزی بود. تا لحظه‌ای که پنالتی به درستی برای این تیم اعلام شد، کنترل بازی در دست ما بود. بازی پایاپای بود اما آن دقیقه حیاتی بود. دروازه‌بان فوق‌العاده شوت تری را مهار کرد و سپس آنها به یک پنالتی دست یافتند که آن را به گل تبدیل کردند. از آن به بعد تنها یک تیم در زمین بازی می‌کرد. اتلتیکو اعتماد به نفس داشت؛ مصمم بود و می‌دانست در هر لحظه باید چه کاری انجام دهد. دروازه‌بان آنها و مهاجمانشان فوق‌العاده و تعیین کننده نتیجه مسابقه بودند.

وی ادامه داد: کورتوئیس دروازه‌بان اتلتیکو است؛ او در آن تیم است تا دروازه تیمش را حفظ کند. او یک بار دیگر ضربه ازرد را فوق‌العاده مهار کرد اما مهار ضربه تری تأثیرگذار بود. با این حال اتلتیکو شایسته پیروزی بود. آنها تیم خوبی هستند و می‌دانستند چطور در زمین بازی کنند. به آنها احترام می‌گذارم زیرا تیم بزرگی هستند.

سرمربی چلسی خاطرنشان کرد: امیدوارم آنها از فینال لذت ببرند. احترام بسیار زیادی برای تیمی قائل هستم که مرا از دور خارج کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب