امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30680 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مینواصلانی درنشست خبری خبرداد؛

حیازدایی محورهجمه فرهنگی دشمنان است/ 19 تیر روز حجاب و عفاف، احترام به خویشتن ،حقوق شهروندی نامگذاری شده/ اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در چند استان کشوربرگزارمی شود/ همایش حریم زیبایی درسایه عفاف 25 تیرماه برگزار می شود

خبرایران: مسئول سازمان بسیج زنان کشور گفت: حیازدایی محورهجمه فرهنگی دشمنان است و تحقیر حجاب ومانع پیشرفت زنان معرفی کردن آن توسط آنها تبلیغ می شود درحالی که انقلاب اسلامی ثابت کرد زنان با حجاب می توانند به بالاترین سطح علمی و اجتماعی برسند.
حیازدایی محورهجمه فرهنگی دشمنان است/ 19 تیر روز حجاب و عفاف، احترام به خویشتن ،حقوق شهروندی نامگذاری شده/ اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در چند استان کشوربرگزارمی شود/ همایش حریم زیبایی درسایه عفاف 25 تیرماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «ستاد مردمی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب»صبح امروز یکشنبه 17 تیرماه 1397 با حضور«مینواصلانی» مسئول سازمان بسیج زنان کشورو اصحاب رسانه درسالن شهید شهبازی لانه جاسوسی برگزار و دراین نشست خبری «مینو اصلانی» مسئول سازمان بسیج زنان کشوراظهارداشت: ستاد مردمی عفاف و حجاب یک ماه است کار خود را آغاز کرده وعفاف و حجاب از موضوعات مهم و از اصول مترقی دین اسلام است و ایرانیان همواره حجاب را مایه تحکیم بنیان خانواده دانسته اند.

مسئول سازمان بسیج زنان کشورتصریح کرد: زنان عفیف براساس آموزه های دینی معتقد هستند حضور در جامعه بدون پوشش مناسب زمینه فساد را فراهم می کند و در فرهنگ سکولار غرب به جای اینکه به هویت زن توجه داشته و برای تعالی آن برنامه ریزی کنند نگاه ثانویه جسمانی بعضا صرف به او دارند.

وی ابرازداشت: حیازدایی محورهجمه فرهنگی دشمنان است و تحقیر حجاب و مانع پیشرفت زنان معرفی کردن آن توسط آنها تبلیغ می شود در حالی که انقلاب اسلامی ثابت کرد زنان با حجاب می توانند به بالاترین سطح علمی و اجتماعی برسند.

مسئول سازمان بسیج زنان کشور ادامه داد: نشست های تخصصی و اقناعی در موضوع عفاف و حجاب در هفته آتی از جمله برنامه های این ستاد مردمی است و ستاد مردمی گرامی داشت هفته عفاف و حجاب برای هر روز از این هفته که از 19 تیرماه آغاز می شود برنامه ها و نام هایی را برگزیده است.

وی ادامه داد: 19 تیر روز حجاب و عفاف، احترام به خویشتن ،حقوق شهروندی نامگذاری شده و در این روز تولیداتی از صدا و سیما پخش خواهد شد و برنامه های مشاعره با موضوع حجاب و حیا نیز برای این روز برنامه ریزی کرده ایم و 20 تیرماه عفاف و حجاب مظهر وقار و آرامش خانواده است و نشست هایی تخصصی با رویکرد حجاب در این روز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج زنان کشوریادآورشد: برنامه محوری این روز چادرهای آسمانی است که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود و آثارهنرمندان با موضوع حجاب و عفاف در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

وی عنوان داشت: سومین روزاین هفته که پنج شنبه 21 تیرماه است به نام حجاب وعفاف اصالت ایرانی، هویت اسلامی است واجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در چند استان کشور دراین روز برگزار خواهد شد و میز مشاوره و ویژه برنامه برای کودکان در کنار این اجتماع بزرگ پیش بینی شده و روز جمعه 22 تیرماه عفاف و حجاب، جهاد کبیر، وصیت شهیدان نامگذاری شده است و ویژه برنامه هایی درنمازجمعه ها پیش بینی شده و حجاب پرتکرارترین عبارت در وصیت نامه شهداست و این تکرار نشان دهنده اهمیت این موضوع در دیدگاه شهیدان است.

اصلانی افزود: روز 23 تیرماه روز عفاف و حجاب، تمدن اسلامی نیاز جهانی است، حرکت های مردمی درجهان به سوی عفاف وحجاب پیش می رود و در این روز نشستهایی با نمایندگان ادیان توحیدی برگزار می شود و روز شنبه با توجه به اینکه فردای آن روز، روز دختراست تعدادی از دختران به مسجد جمکران اعزام می شوند و فردای آن روز از مسجد جمکران به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) پیاده روی خواهند کرد.

وی اضافه کرد:بخشی ازتجمعات مردمی روز یکشنبه 24 تیرماه برگزار خواهد شد، این روز عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی(س) نامگذاری شده و تلاش می شود بین اجتماع مردم و جشن های این روز تلفیقی به وجود آید.

مسئول سازمان بسیج زنان کشوردرپایان گفت: همایش حریم زیبایی درسایه عفاف 25 تیرماه که روز عفاف وحجاب،امنیت اخلاقی، نشاط اجتماعی نامگذاری شده درسالن همایش های صدا و سیما برگزارمی شود ودرآن از20 کار آفرین محجبه نمونه تقدیر خواهد شد و تلاش خواهیم کرد با استفاده از نظرات طراحان عرصه مد ولباس در کنار برنامه های خود نمایشگاه های عرضه محصولات حجاب را برگزارکنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب