امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30579 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عیب‌یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی

خبرایران: امروزه ماشین ظرفشویی مثل یخچال و لباسشویی یکی از اعضای جدایی‌ناپذیر هر خانه‌ای است. همیشه شستن ظروف کثیف و بعد از خوردن غذا کار سخت و کسل‌کننده‌ای است. پس چه بهتر که این کار به‌صورت خودکار انجام شود.
عیب‌یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی

به گزارش خبرایران،برای اینکه یک ماشین ظرفشویی، عملیات شست‌وشوی ظروف را به‌خوبی انجام دهد، باید نکاتی را رعایت کنید. برای مثال از موادشوینده مناسب و باکیفیت استفاده کنید، ظروف را به‌درستی در ماشین بچینید به‌گونه‌ای که به بازوهای آب‌پاش گیر نکنند، دستگاه را به‌طور منظم جرم‌گیری کنید تا پس از شست‌وشو ظروف کدر نشوند.

اما خیلی از مواقع نیز ممکن است حتی با وجود مراقبت‌های شما ظرفشویی دچار مشکل شود، عملیات شست‌وشو را به‌درستی انجام ندهد و شما به تعمیرات ماشین ظرفشویی نیاز پیدا کنید.

اگر ظرفشویی شما هم به‌درستی کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر پیدا کرده است، نگران نباشید! مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی ما، با داشتن ده‌ها تکنسین فنی و متخصص آماده خدمت‌رسانی در سراسر تهران و کرج و برای کلیه برندهای ماشین ظرفشویی در حال فعالیت است. متخصصان ما هر ساله با گذراندن دوره‌های آموزشی، دانش فنی خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی ماشین های ظرفشویی برندهای مختلف به‌روز می‌کنند.

ازجمله برندهای معتبری که متخصصان فنی تعمیرگاه مجاز ما، کار تعمیر ماشین ظرفشویی آن‌ها را انجام می‌دهند می‌توان به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، ال‌جی، بوش، زیمنس، مجیک، آاگ و ... اشاره کرد.

معرفی و مقایسه ماشین های ظرفشویی برندهای مختلف و خدمات تعمیرات آن‌ها

ماشین های ظرفشویی ال جی و سامسونگ از پرفروش‌ترین ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران هستند که یکی از دلایل پرطرفدار بودن آن‌ها به خاطر ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش است. تا زمانی که ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده باشد، می‌توانید با شماره داخل دفترچه گارانتی تماس بگیرید تا به‌صورت رایگان از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ استفاده کنید؛ اما درصورتی‌ که مدت‌زمان گارانتی داخل دفترچه شما به پایان رسیده است، می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۸۴ تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک سرویس‌کار خبره و متخصص به محل شما اعزام شود.

ماشین ظرفشویی بوش (محصول کشور آلمان) نیز یکی دیگر از بهترین نمانام‌های حال حاضر است که باوجود گران‌تر بودن آن نسبت به ظرفشویی ال جی و سامسونگ، چون از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است، در ایران طرفداران زیادی دارد. در صورتی که شما نیز از استفاده‌کنندگان ماشین ظرفشویی بوش هستید و به هر دلیلی دستگاه شما دچار نقص فنی شده است، برای انجام هر گونه خدمات سرویس و تعمیر می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۸۴ تماس بگیرید و ما را از مشکل دستگاه خود مطلع سازید تا در اسرع وقت نزدیک‌ترین کارشناس فنی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش را به محل شما اعزام کنیم.

ماشین ظرفشویی آاگ (الکترولوکس)، زیمنس و مجیک نیز از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی بوده که سال‌های سال است امتحان کیفیت خود را پس داده‌اند و همواره با پیشرفت تکنولوژی، به‌روز شده و بر کیفیت و کارایی آن‌ها افزوده شده است. در صورتی که از ماشین ظرفشویی هر یک از برندهای فوق یا هر برند دیگری استفاده می‌کنید و نیاز به خدمات سرویس و تعمیر آن دارید با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۸۴ تماس بگیرید و یا درخواست خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید تا همکاران ما پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ، مجیک، زیمنس و ... را برای رفع مشکل دستگاهتان به محل شما اعزام کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب