امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30547 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سابق یووه فاش می‌کند؛

رونالدو در یووه تست پزشکی هم داده است

خبرایران: رئیس باشگاه یونتووس، جوزپه ماروتا حاضر نشد انتقال جنجالی و بزرگ سوپراستار رئال مادرید، کریستیانو رونالدو به تیمش را تکذیب کند.
رونالدو در یووه تست پزشکی هم داده است

به  گزارش خبرایران، گفته می‌شود یونتوس با یک پیشنهاد 88 میلیون پوندی خواستار جذب مهاجم پرتغالی شده و این پیشنهاد در حال حاضر از طرف رئال و رونالدو در حال بررسی است. 


رونالدو امسال لحظاتی بعد از آنکه برای سومین سال پیاپی، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد به این اشاره کرد که می‌خواهد مادرید را ترک کند. 


دیروز وقتی خبرنگار شبکه‌ی اسکای‌اسپورت از ماروتا رئیس یونتوس درباره‌ی شایعات مربوط به رونالدو پرسید هیچ تلاشی برای تکذیب آنها به خرج نداد. خبرنگار اسکای پرسید " آیا هواداران یونتوس می‌توانند رویاپردازی درباره‌ی کریستیانو رونالدو را شروع کنند ؟ " و ماروتا جواب داد " راجع به این موضوع صحبت نمی‌کنم ". 


اما یکی از روسای سابق باشگاه تورینی به میدان آمده و می‌گوید منابع او از درون باشگاه خبر داده‌اند که رونالدو در یووه حتی تستهای پزشکی را هم انجام داده. لوچیانو موجی در توییتر می‌نویسد " به نظر من رونالدو قراردادش را امضا هم کرده. او در مونیخ برای یووه تست پزشکی داده ". 


رونالدو دو سال گذشته موفق شده توپ طلای فیفا که به بهترین فوتبالیست سال دنیا اهدا می‌شود را به خود اختصاص دهد. او فصل گذشته با پیراهن رئال در لیگ قهرمانان 15 گل به ثمر رسانده و در سومین قهرمانی پیاپی رئال در آن رقابتها نقشی بسیار مهم و کلیدی داشته

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب