امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30489 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همیاروردپرس؛ بهترین مرجعِ آموزش طراحی سایت با وردپرس

خبرایران: در دنیای امروز، اینترنت حرف اول را می‌زند. گوگل یافتن پاسخ برای سوال‌ها را برای ما ساده کرده و سایت‌های بسیاری پاسخ سوال‌های ما را دارند. پس اگر فعالیت اقتصادی می‌کنید و کسب‌وکاری دارید، فارغ از اینکه کسب وکارتان بزرگ باشد یا کوچک، بی‌شک نیازمند داشتن سایت هستید.
همیاروردپرس؛ بهترین مرجعِ آموزش طراحی سایت با وردپرس

به گزارش خبرایران، شرکت طراحی سایت همیار وردپرس در یادداشتی به موضوع طراحی سایت پرداخته که در ادامه می‌خوانیم.

معمولاً در کسب وکارهای بزرگ اهمیت داشتن سایت، مشخص است. اما در بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و نوپا این مسئله، بی‌اهمیت تلقی می‌شود که بسیار تفکر اشتباهی است. داشتن سایت، هویت برند شما را می‌سازد و همچون ویترینی‌ست که محصولاتتان (چه محصولات فیزیکی و چه محصولات مجازی) و همین‌طور افکار و اهداف‌تان را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به اهمیت داشتن سایت،  همیار وردپرس یکی از آسان‌ترین، ارزان‌ترین و بهترین روش‌های داشتن یک سایت را به کمک منبعی معتبر، ارزشمند و آموزش محور است.

طراحی سایت وردپرس، از رویا تا واقعیت

زمانی در این کره خاکی بود که طراحی سایت و یا وب‌مستری، تنها به اهل فن و کسانی که برنامه‌نویسی می‌دانستند، تعلق داشت و داشتن یک سایت یا یک وبلاگ رویای بسیاری از علاقه‎‌‎مندان بود. اما کم‌کم سیستم‌هایی راه‌اندازی شد تا بتوان این  امر را راحت‌تر و ارزان‌تر (حتی توسط افرادی که حتی برنامه‌نویسی نمی‌دانند) انجام داد و همین‌جا بود که وردپرس متولد شد.

ایده این سیستم، اولین بار توسط یک جوان امریکایی به نام چارلز مولنوگ مطرح شد و پس از عملیاتی شدن طرح آن در طی مدتی نه چندان طولانی، این سیستم به صورت رایگان در اختیار کاربران اینترنت و کسانی که به دنبال اسخت سایت و وبلاگ بودند قرار گرفت.            

وردپرس امکانی را برای افراد فراهم می‌کند که در آن می‌توانند بدون نیاز داشتن دانش خاصی از کامپیوتر، اقدام به راه‌اندازی سایت خود کنند. این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و پیشرفته و در عین حال ساده، از زبان برنامه‌نویسیphp  استفاده می‌کند که یک زبان برنامه‌نویسی متداول و محبوبِ تحت ِوب و اصطلاحاً کد باز است.

از آنجایی وردپرس یک سیستم بسیار ساده و روان بود، خیلی زود به انتخاب اول کاربران، در بین سیستم‌های مدیریت محتوا تبدیل شد و در حال حاضر، یکی از بهترین و پرطرفدارترین سیستم‌ها برای راه‌اندازی وب‌‍سایت‌های شرکتی، خبری، فروشگاهی، شخصی و ... است. 

 

در جدول بالا وردپرس (با اختلاف) محبوب‌ترین سیستم برای طراحی سایت است.

مزیت‌های استفاده از وردپرس برای طراحی سایت

وردپرس یک سیستم کاملاً رایگان است و می‌توانید با حداقل هزینه سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. (تنها هزینه‌ای که شما متقبل می‌شوید، در خرید دامنه (com، ir و ...) و فضای هاست است.)

  •  در حال حاضر، وردپرس بالای ۲۰ هزار افزونه مختلف دارد که با نصب هر کدام، یک امکان جذاب به سایت یا فروشگاه شما اضافه می‌شود.
  • شما در وردپرس، قالب‌های متنوع و مختلفی در اختیار خواهید داشت.
  • افراد بسیاری در ایران هستند که در زمینه وردپرس تخصص دارند و می‌توانند به شما در بحث پشتیبانی و آموزش همراه باشند.
  • وردپرس به طور کامل به زبان فارسی ترجمه شده است.

همیاروردپرس، جزیرۀ دوست‌داشتنیِ ماسه‌های سفید

حالا که فهمیدید چرا وردپرس بهترین و ساده‌ترین انتخاب برای طراحی یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است، بگذارید به سراغ همایار وردپرس برویم؛ یعنی همان منبعی که به هزاران ایرانی کمک کرده است، وارد جهان اینترنت شوند و حضوری موفق در آن داشته باشند.

همیار وردپرس یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سایت‌های ارائه دهنده آموزش‌های وردپرس است و گام به گام، به شما می‌آموزد که چگونه سایت وردپرسی خود را به وجود بیاورید. برای شروع، پیشنهاد می‌شود کتاب الکترونیکی آموزش شروع کار با وردپرس این سایت را دانلود کنید. کتابی که ارزش آن پیش از این ۲۹ هزار تومان بوده و اکنون به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. برای دانلود این کتاب، کافی است عبارت "آموزش وردپرس" را در گوگل جست‌وجو کنید و به دنبال همیاروردپرس بگردید.

پس از خواندن این کتاب، شما یاد می‌گیرید سایت خود را با وردپرس (و به کمک صدها قالب و افزونه رایگانی که در همیاروردپرس وجود دارد) بسازید. البته، اگر قصد ساختن فروشگاه را دارید، بهتر است به سراغ کتاب آموزش ووکامرس این سایت هم بروید. کتابی که در جست‌وجوی "آموزش ووکامرس" لینک اول را دارد.

پیشنهادی ویژه برای علاقه‌مندان به طراحی سایت

یک پیشنهاد جذاب دیگر همیاروردپرس هم که دوست دارم به شما معرفی کنم، دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت آن است. یک دوره که هر چند کمی برای شما هزینه دارد، اما قطعاً اگر قصد ورود جدی به بازار کار اینترنتی (به خصوص بازار طراحی سایت) را دارید، شرکت در آن به نفع شما خواهد بود. به خصوص که همه‌چیز خیلی ساده و کاربردی در آن توضیح داده می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب