امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30483 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیشکسوت گرافیک خبر داد:

عضو فرهنگی انجمن ام‌اس خواهم بود

خبرایران: ابراهیم حقیقی، پیشکسوت گرافیک به عنوان عضوی از جامعه هنری حمایت خود را از خانواده ام‌اس ابراز کرد و افزود: بیماری ام‌اس را نمی‌شناختم و بعد از شرکت در این مراسم با آن آشنا شدم و خوشحالم که در این جمع شرکت کردم.
عضو فرهنگی انجمن ام‌اس خواهم بود

ابراهیم حقیقی، پیشکسوت گرافیک اظهارداشت: انجمن طراحان گرافیک امسال 20 سالگی خود را جشن گرفت. از روز اول در کنار مرتضی ممیز این شانس را داشته‌ام که با بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد آشنا بشوم و از طریق انجمن طراحان گرافیک با انجمن‌های مختلف همکاری کرده‌ام و آثار بسیار خوبی از این همکاری‌ها باقی مانده است. به همین دلیل از آشنایی با انجمن ام‌اس خوشحال هستم.

وی در ادامه بیان کرد: دولت‌ها هرچقدر هم که قدرتمند باشند بازهم به سازمان‌های مردم نهاد نیاز دارند. متاسفانه دولت‌های ما آنقدر قدرتمند نبودند که به لزوم وجود چنین سازمان‌هایی توجه داشته باشند.

حقیقی تصریح کرد: اعضای انجمن ام‌اس نباید انتظار داشته باشند که تمام حوزه‌هایی که می‌خواهند به مبتلایان آموزش بدهند در بخش گرافیک، عکاسی و نقاشی محدود باشد. باید توانایی‌های افراد هم در نظر گرفته شود. شاید گاهی پیامی که از طرف مبتلایان باید به گوش جامعه برسد در قالب فیلم، دوبله و دیگرهنرها تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: پیشنهاد می‌کنم که انجمن ام‌اس یک شورای هنری تاسیس کند. قطعا هنرمندانی که در کنار انجمن فعالیت می‌کنند می‌توانند به افکار راهبردی اعضاء جهت حرفه‌ای بدهند تا مبتلایان هنرمند با هم‌اندیشی این اساتید به موفقیت برسند.

وی در پایان بیان کرد: به عضوی از کمیته فرهنگی مبتلایان به ام‌اس فعالیت خواهد کرد و به صورت مستمر در رسانه‌های مختلف از طریق هنرش بیماری ام‌اس را معرفی می‌کند.

این جشنواره از تاریخ 3 تیرماه فعالیت خود را آغاز کرد و تا 15 تیرماه در فرهنگستان هنر ادامه خواهد داشت. بازدید از آثار این نمایشگاه برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان به دیدار از آثار این جشنواره می‌توانند به نشانی بالاتر از میدان ولیعصر، گالری فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

در ادامه برنامه‌های روز جهانی ام‌اس، همایش روزجهانی ام‌اس و اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب