امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30482 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی خبر داد:

سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی با تمام توان در کنار خانواده ام‌اس خواهد بود

خبرایران: خانم پویا محمودیان، معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی در افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری انجمن ام‌اس ضمن ابراز امیدواری از وضعیت صنایع دستی ایرانی در داخل و خارج از کشور عنوان کرد: به اذعان شورای جهانی صنایع دستی، ایران سومین کشور تولیدکنندگان صنایع دستی دنیاست.
سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی با تمام توان در کنار خانواده ام‌اس خواهد بود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری انجمن ام‌اس ایران: سرکار خانم پویا محمودیان، معاون سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی در افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری انجمن ام‌اس ضمن ابراز امیدواری از وضعیت صنایع دستی ایرانی در داخل و خارج از کشورعنوان کرد: به اذعان شورای جهانی صنایع دستی، ایران سومین کشور تولیدکنندگان صنایع دستی دنیاست.

وی ادامه داد: حال صنایع دستی ما خوب است.در حوزه صادرات و فروش داخلی و بین‌المللی به ویژه در بخش صنایع دستی نفیس و قیمتی بی رقیب هستیم چرا که آثار نفیس ما قابل کپی برداری نیستند و هیچ کجای دنیا نمی‌توانند به ظرافت هنرمندان ما این محصولات را تولید کنند.

وی افزود: اقدامات و قدم‌های اخیر برای رقبای چینی و هندی ما حاکی از این است که گرچه در سال‌های اخیر ایران بازارهای خود را از دست  داد اما منتظر باشید که رقیب قدرتمند در حال تجهیز قوای خود است و در بازارهای جهانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

محمودیان در ادامه درخصوص مبتلایان به ام‌اس خاطرنشان کرد: ام‌اس را خیلی خوب می‌شناسم. دوستان و اقوامی د ارم که مبتلا به ام‌اس هستند. همه آنها افرادی بسیار قوی، سرشار از امید هستند که در مقابل سختی‌های زندگی درجا نمی‌زنند و با دشواری‌های ام‌اس و زندگی با قدرت مبارزه می‌کنند.

وی تصریح کرد: هرکجا که در زندگی‌ام خود را در تنگنا می‌بینم با این دوستان که سرشار از امید در حال مبارزه هستند حرف می‌زنم و از آنها انرژی می‌گیرم.وجود این دوستان و اقوام باعث افتخار من است.

محمودیان در ادامه بیان کرد: من از جایگاه شغلی که در اختیار دارم اعلام می‌کنم تا زمانی که در این سمت حضور دارم با تمام توان خود برای همراهی با خانواده ام‌اس قدم برخواهم داشت.

وی در پایان تصریح کرد: در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، رویدادها، حوزه آموزش و فروش سازمان میراث فرهنگی با کمال میل در کنار مبتلایان به ام‌اس خواهد بود چرا که این جوانان سرمایه‌های انسانی، فکری و اقتصادی کشورهستند.

این جشنواره از تاریخ 3 تیرماه فعالیت خود را آغاز کرد و تا 15 تیرماه در فرهنگستان هنر ادامه خواهد داشت. بازدید از آثار این نمایشگاه برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان به دیدار از آثار این جشنواره می‌توانند به نشانی بالاتر از میدان ولیعصر، گالری فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

در ادامه برنامه‌های روز جهانی ام‌اس، همایش روزجهانی ام‌اس و اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب