امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30402 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گفتگو با پدر و مادر وحید امیری/ سناریوی درخشش لرستانی‌ها ‌با وحید امیری و پنالتی گرفتن بیرانوند از رونالدو تکمیل شد

خبرایران: پدر وحید امیری هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: لایی وحید و پنالتی که بیرانوند از رونالدو گرفت، سناریوی درخشش لرستانی‌ها را تکمیل کرد و نوید خیلی خوبی برای آینده فوتبال استان ما است.
گفتگو با پدر و مادر وحید امیری/ سناریوی درخشش لرستانی‌ها ‌با وحید امیری و پنالتی گرفتن بیرانوند از رونالدو تکمیل شد

هاشم امیری در گفتگو با ایسنا، ‌با اشاره به عملکرد بسیار خوب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه اضافه کرد: تیم ما شایستگی صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها را داشت اما با اینکه بچه‌ها شایستگی صعود داشتند، حیف شد که به دور بعد راه نیافتند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «آیا احتمال می‌داده تیم ایران در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشد؟» اظهار کرد: قبل از شروع جام جهانی با توجه به غیرتی که از بچه‌ها سراغ داشتیم، احتمال می‌دادیم اگر هم ببازیم با اختلاف گل کمی نتیجه را واگذار می‌کنیم و چون از لحاظ ورزشی ثابت شده که ما ایرانی‌ها برابر تیم‌های بزرگ با تمام وجود و غیرت بازی می‌کنیم، در جام جهانی هم ملی‌پوشان ایرانی این موضوع را ثابت کردند و به نظر من بهترین تیم این گروه بودند.

امیری اضافه کرد: به تک تک بازیکنان و به تیم ایران افتخار می‌کنیم و همین که تمام کارشناسان و رسانه‌های معتبر دنیا از نمایش ایران تمجید می‌کنند، نشان می‌دهد که ما چقدر خوب بوده‌ایم.

پدر وحید درباره عملکرد پسرش گفت: نمی‌توانم از بازی وحید تعریف کنم اما تمام بازیکنان ایرانی عملکرد خوبی داشتند و خودم به شخصه از نمایش پسرم راضی‌ام.

وی درباره لایی امیری به پیکه نیز گفت: این حرکات برای وحید طبیعی است و بارها آن را انجام داده اما سناریوی درخشش لرستانی‌ها برای ما ‌با پنالتی که بیرانوند از رونالدو گرفت، تکمیل شد و نوید خیلی خوبی برای آینده فوتبال استان ما است.

همچنین مادر وحید امیری در این گفت‌وگو بیان کرد: به علت استرسی که هنگام پخش زنده بازی‌های پسرم دارم، نمی‌توانم بازی‌ها را تماشا کنم اما مردم می‌گویند وحید خیلی خوب بازی کرده است.

آمنه پوربیاد درباره عملکرد وحید اظهار کرد:‌ پسرم آدمی نیست که کوتاهی کند و حتی لحظه‌ای که در زمین است دست از تلاش برنمی‌دارد و همیشه می‌گوید دوست دارم پولی که می‌گیرم حلال باشد و برای آن زحمت بکشم.

وی درباره اینکه دوست دارد وحید فوتبال‌اش را در ایران ادامه دهد یا به تیم‌های خارج از کشور برود، گفت: اول که دوست دارم در ایران بماند، دوم بستگی به خودش دارد. هر وقت می‌خواهد به تیم جدیدی برود ما برایش استخاره می‌کنیم و الان هم امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرد به نفع خودش باشد. ما هم برایش دعا می‌کنیم.

مادر وحید گفت: من وحید را به دست حضرت ابوالفضل (ع) سپردم و امیدوارم تمام پدر و مادرها به بچه‌هایشان افتخار کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب