امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30366 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی تیراندازی اعلام شد؛

کوکب زاده:حضور8 کشور خارجی و اروپایی در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ/ ملک محمدی: تیراندازی درالمپیک ٤٥ مدال دارد و ملزم به توجه به این رشته ایم/بدون احتساب نفت 7 درصد اقتصاد کشور در نمایشگاه‌ها رقم میخورد

خبرایران: نشست خبری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ امروز یکشنبه 3 تیرماه 1397 با حضوردبیر فدراسیون تیراندازی ، رییس هیات مدیره شرکت منیر تجهیز امین و مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب واصحاب رسانه در فدراسیون تیراندازی برگزارشد.
کوکب زاده:حضور8 کشور خارجی و اروپایی در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ/ ملک محمدی: تیراندازی درالمپیک ٤٥ مدال دارد و ملزم به توجه به این رشته ایم/بدون احتساب نفت 7 درصد اقتصاد کشور در نمایشگاه‌ها رقم میخورد

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری « نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ» امروز یکشنبه 3 تیرماه 1397 با حضور« رضا ملک محمدی» دبیر فدراسیون تیراندازی و دبیر شورای سیاست‌گذاری  بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ، «علی اصغر کوکب زاده» رییس هیات مدیره شرکت منیر تجهیز امین، «مصطفی سهرابی» مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ»،«نصیربهزاد » مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ،«امین صانعی» مدیر روابط عمومی فدراسیون تیراندازی  و اصحاب رسانه در فدراسیون تیراندازی  برگزار و دراین نشست خبری «علی اصغر کوکب زاده » رییس هیات مدیره شرکت منیر تجهیزامین درخصوص برگزاری این نمایشگاه تخصصی اظهارداشت:نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ تخصصی بوده و بازدیدکنندگان آن نیزتخصصی خواهند بود

رییس هیات مدیره شرکت منیر تجهیز امین  تصریح کرد: در مجموع نسل جدید نمایشگاه ها را شاهد هستیم. کار بزرگی است و نیاز به کمک همه داریم. ما تلاش مان را می کنیم و امیدوارم موفق باشیم.  

وی ابرازداشت: امیدواریم‌ با لطف خدا این نسل جدید از نمایشگاه‌ها را اجرا کنیم. کار بزرگی است و نیاز به کمک همه به خصوص رسانه‌ها داریم.چرا که رسانه به عنوان بازوان اجرایی می توانند به ما در جهت برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه کمک کنند.

کوکب‌زاده عنوان داشت: خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفته 7 تا 8 کشور خارجی و اروپایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و مابقی نیز از تولید، وارد کنندگان و یا بخش های مرتبط با این حوزه هستند.

وی درپایان سخنان خود گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی تیراندازی، دارت، تیراندازی با کمان، پینت بال و لیزرتگ روزهای ١٢ تا ١٥ تیر در شهر آفتاب برگزار می شود که 3 روز اول ویژه متخصصین و روز پایانی برای عموم خواهد بود و بازدید از این نمایشگاه نیز رایگان می باشد.

 

ملک محمدی: تیراندازی ورزش توصیه شده در دین اسلام است

رضا ملک محمدی، دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ نیز درادامه این نشست خبری اظهارداشت: تیراندازی ورزش توصیه شده در دین اسلام است و در احادیث زیادی امر به ورزش و تیراندازی دیده شده است.

دبیرنخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ تاکید کرد: تهدیدات روز کشور ما قابل مقابله است و آرمان امام یعنی ارتش 20 میلیونی و آموزش عمومی جامعه بر آموزش تیراندازی گسترش یابد، یک امر بازدارنده در مقابل دشمن خواهد بود.

وی عنوان داشت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تیراندازی به دلیل کثرت مدال این رشته باید به آن توجه زیادی داشته باشند. هیئت‌ها و مدیران و باشگاه‌ها نیز در امر تیراندازی فعال هستند و درب آنها به روی عموم باز است. تمام رشته‌های حاضر در این نمایشگاه هم در این امر مستثنی نیستند.

ملک محمدی افزود: شرکت منیرتجهیز امین نمایشگاهی را درشهرآفتاب برگزارکرده وبا تمام عزیزانی که می‌توانستند در این‌ نمایشگاه باشند و ارتباط گرفتند و آنها را دعوت کردند. هر کسی که در این‌ نمایشکاه حاضر شود مطمئناً دست پر باز خواهد گشت. ازعزیزان در شهر آفتاب هم می‌خواهم در مورد امکانات رفاهی شرایطی را فراهم کنند که اوقات خوبی در طول برگزاری نمایشگاه برای مردم و اصحاب رسانه فراهم شود.

وی اضافه کرد: تیراندازی رشته ای پرمدال است که در المپیک ٤٥ مدال دارد به همین دلیل ما ملزم به توجه به این رشته هستیم. تیراندازی خانواده بزرگی دارد. ورزشکاران، مربیان، مدیران از اعضای مهم خانواده هستند. تولید کنندگان نیز از جمله خانواده تیراندازی هستند و ما هم باید به آنها کمک کنیم.

 

صانعی : نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تیراندازی، دارت، تیروکمان ، پینت بال و لیزرتگ  فرصت مناسبی برای تولید کنندگان داخلی است

امین صانعی مدیر روابط عمومی فدراسیون تیراندازی نیز درادامه این نشست خبری اظهارداشت: نماد اقتدار هر ملتی در زمان صلح قدرت قهرمانان و ورزشکاران در رشته هایی از جمله تیراندازی است که ملی پوشان ما به خوبی این اقتدار را ثابت کرده اند.

وی ادامه داد: در سالی که به فرمایش رهبر انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی است همه باید تلاش کنیم تا ضمن بهره مندی از علم روز دنیا، زمینه رشد و رونق اقتصادی کشور هم ایجاد شود و این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای تولید کنندگان داخلی که توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

 

بهزاد : با احتساب نفت 15 درصد و بدون نفت 7 درصد اقتصاد کشور در نمایشگاه‌ها رقم می خورد

نصیر بهزاد مدیرروابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت : نمایشگاه تنها رسانه 5 حسی است و دلیل اینکه فضای مجازی نتوانست نمایشگاه را تحت‌الشعاع خود قرار دهد همین امر است. امروز و پس از 26 ماه از افتتاح شهر آفتاب شاهد برگزاری سی و هفتمین نمایشگاه هستیم.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تاکید کرد: نمایشگاه اهمیت زیادی برای هر کشور دارد و سال گذشته با احتساب نفت 15 درصد و بدون نفت 7 درصد اقتصاد کشور در نمایشگاه‌ها رقم خورد و نمایشگاه های فوق تخصصی معمولاً در متراژ کم و مخاطب خاص دارد اما وقتی پای ورزش به میان می‌آید این نمایشگاه فوق تخصصی را عمومی می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه تیراندازی می‌تواند در ایجاد نشاط در جامعه موثر باشد و عامه مردم را با این رشته و اهداف آن آشنا کند و اینگونه نمایشگاه‌ها برای افزایش فرهنگ ورزش و آشنایی مردم از اینگونه ورزش‌ها موثر باشد. امیدوازم این نمایشگاه ادامه داشته باشد و در سال‌های بعد با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد. چرا که نمایشگاه تیراندازی می‌تواند درایجاد نشاط در جامعه موثر باشد و عامه مردم را با این رشته و اهداف آن آشنا کند. اینگونه نمایشگاه‌ها برای افزایش فرهنگ ورزش و آشنایی مردم با اینگونه ورزش‌ها موثر است.

بنابراین گزارش، نخستین نمایشگاه تخصصی تیراندازی، دارت، تیراندازی با کمان، پینت بال و لیزرتگ روزهای ١٢ تا ١٥ تیرماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب