امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30338 تاریخ انتشار: جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز هفته المپیک با دو همگانی در مجموعه ورزشی انقلاب

خبرایران: مراسم افتتاحیه هفته المپیک با عنوان "المپیک، امید،نشاط و همبستگی" با برگزاری مراسم دو همگانی صبح امروز در سالن هندبال و مسیر مجموعه ورزشی انقلاب با حضور بیش از دو هزار نفر برگزار شد.
آغاز هفته المپیک با دو همگانی در مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرایران و نقل از کمیته ملی المپیک، در مراسم دوی همگانی هفته المپیک امروز بیش از دو هزار نفر  در رده های سنی مختلف مسیر سالن هندبال،خیابان سئول و مجموعه ورزشی انقلاب را دویده و سپس مراسم طناب زنی،فوتبال حبابی،حرکات نمایشی و موارد دیگر در سالن هندبال برگزار شد.

در ادامه پیام توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک بمناسبت روز المپیک توسط شیرزاد پیشکسوت دوومیدانی قرائت و گزارشی از برنامه های هفته المپیک  ارائه گردید و در خاتمه هدایایی به قید قرعه به شرکت کنندگان این مراسم اهدا شد.
این مراسم با حضور مهندس هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران،علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیات اجرایی،علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و عضو هیات اجرایی،دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان،بیرانوند نماینده مجلس اسلامی،حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران،آرش میر اسماعیلی،حمید رضا قلی پور و سعید حسنی پور اعضای کمیسیون ورزشکاران برگزار شد.
برنامه هفته المپیک که در مناسبت های مختلف بمدت یک هفته برگزار می شود به شرح زیر است:
جمعه ۹۷/۴/۱ - المپیک و ورزشهای همگانی(افتتاحیه ساعت ۸ صبح سالن هندبال)
شنبه ۹۷/۴/۲ - المپیک و محیط زیست
یکشنبه ۹۷/۴/۳ - المپیک،کودکان،دانش آموزان و نوجوانان
دوشنبه۹۷/۴/۴- المپیک،جوانان دانشجویان و سربازان
سه شنبه ۹۷/۴/۵ - المپیک و رسانه
چهارشنبه ۹۷/۴/۶ - المپیک و بانوان
پنجشنبه  ۹۷/۴/۷ - المپیک و پیشکسوتان، قهرمانان و اسوه های جنگ و جهاد(اختتامیه)

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب