امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30299 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جشنواره جدید ماناپی با صدها گجت هوشمند ویژه جام جهانی ۲۰۱۸

خبرایران: جشنواره جدید ماناپی با عنوان "جام جوایز" به مناسبت جام جهانی روسیه از۲۵ خرداد تا ۲۴ تیرماه با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برگزار می‌شود.
جشنواره جدید ماناپی با صدها گجت هوشمند ویژه جام جهانی ۲۰۱۸

به گزارش خبرایران، اپلیکیشن ماناپی همزمان با رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دور تازه‌ای از جشنواره را برگزار می‌کند که بر اساس آن، کاربران با خرید بسته‌های اینترنت و شارژ در قرعه‌کشی روزانه، هفتگی و قرعه‌کشی نهایی شرکت داده می‌شوند.

در این جشنواره، کاربران می‌توانند با هر تراکنش خرید بسته یا شارژ، یک امتیاز بگیرید و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی بالا ببرند.

برندگان جام جوایز ماناپی در سه دسته برندگان روزانه، هفتگی و ویژه دسته‌بندی می‌شوند که بر اساس امتیاز کاربران، ۵ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Corبه صورت روزانه، دو دستگاهPS۴ همراه با بازی فیفا ۱۸و دو مچ‌بند هوشمند سامسونگ مدلGear Fit ۲ Pro  به صورت هفتگی و دو دستگاه آیفون ایکس به عنوان جایزه نهایی اهدا می‌شود.

ماناپی، اپلیکیشن خرید شارژ و بسته‌ اینترنت، پرداخت قبض و انتقال وجه کارت به کارت است که توسط بانک پاسارگاد پشتیبانی می‌شود.

اپلیکیشن ماناپی در جشنواره صفر تا صد سال ۹۶، جوایزی همچون یک دستگاه خودروی BMW X۱ و ۷۰ سکه بهارآزادی به کاربران خود اهدا کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره می‌توانند به  وب سایت ماناپی مراجعه کنند. همچنین اسامی برندگان از طریق اینستاگرام@manapay۷۲۰ و وب‌سایت ماناپی قابل اعلام می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب