امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30295 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گوزن زرد ايرانی در خانة نمايش دا

خبرایران:پروژه فرهنگی هنری «ايران~ ايران» با رويداد «گوزن زرد ايرانی» فعاليت خود را در خانه نمایش دا آغاز می کند.
گوزن زرد ايرانی در خانة نمايش دا

به گزارش خبرایران از مدیر رسانه این پروژه ،  ایران ~ ایران ، که پروژه ای سريالی است و از دو ايران کنار هم شکل گرفته است که يکی دلالت بر ايران کهن دارد و ديگری ايران معاصر.است . هدف از اين پروژه بازخواني هنری اين دو ايران است در «بينابينيت» با يکديگر از طرفي و از طرف ديگر نسبت اين دو با تاريخ جهان از طريق خلق آثار هنري توسط هنرمندان ايران و جهان. «ايران~ ايران»، يک افق و پروژه  است که در ذيل آن رويدادهای مرتبط طراحی و اجرا می شوند. هر رويداد به صورت نمادين نامی دارد. اولين رويداد «گوزن زرد ايرانی» و دومين رويداد «جيرفت» نام گذاری شده است.

لازم به ذکر است : لوگو و پوستر اين رويداد را علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی طراحی کرده است

گوزن زرد ايرانی، سه شنبه بيست و نه خرداد با اکران مستند جام حسنلو اثر محمدرضا اصلانی و سخنرانی سودابه فضائلی افتتاح می شود و تا يک تيرماه با حضور و مشارکت هنرمندان در قالب پرفورمنس ها و اجراهای بینارشته ای ادامه خواهد يافت

علی اتحاد، کورش اديم، هومن داوودی، نيما زاغيان، مونا زاهد، فواد عليجانی، فرشاد فدائيان، دانيال کلانتری، نادر مشايخی، محمود مکتبی، سولماز نراقی، نازنين نانا والاجم ( گروه آئورا)، ح. هاتف، هستی هيچ ،  از هنرمندان این پروژه می باشند .

 از عوامل این پروژه میتوان سانیا نوری به عنوان نمایشگاه گردان پروژه ، آنیما احتیاط ایده پرداز و پژوهشگر ، زینب لک مدیر سانه و کسری شاهینی (مدیر خانه نمایش دا ) مجری طرح را نام برد .

پروژه ی مذکور از 29 خرداد  الی 1 تیرماه در خانه نمايش دا واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ برگزار میگردد .

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب