امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30262 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دلیل شادی گل عجیب رونالدو فاش شد

خبرایران: دوست صمیمی و مشاور اصلی رونالدو، علت خوشحالی پس از گل او مقابل اسپانیا را فاش کرد.
دلیل شادی گل عجیب رونالدو فاش شد

به گزارش خبرایران، ریکاردو رگوفه، مشهور به ریکی، از دوستان نزدیک رونالدو و مشاور اصلی اوست و حتی با وساطت رونالدو، به عضویت کادر فنی تیم ملی پرتغال نیز درآمده است. حال ریکی با انتشار پستی در قسمت استوری اینستاگرامش، علت خوشحالی رونالدو در دیدار مقابل اسپانیا را که جنجالهای بسیاری ساخته بود فاش کرد.

رونالدو پس از گل اولش، به سمت تماشاچی ها رفت و خوشحالی معروفش را انجام داد ولی پس از خوشحالی، این بار کمی فکش را خاراند که همین اقدام او، واکنش رسانه ها را در پی داشت. بسیاری معتقدند که او با این کار قصد تمسخر لیونل مسی را داشته که حالا ریکی این موضوع را به نحوی تایید کرد.

او عکس وسطی را در استوری اش قرارداد که به جای رونالدو، سر یک بز قرار گرفته است. کلمه «Goat» به انگلیسی، هم به معنای بز و هم به معنای بهترین تاریخ است و اما ربط این موضوع به مسی چیست؟

چند روز پیش، یک نشریه عکسی از مسی منتشر کرده بود که یک بز در بغل داشت و در واقع قصد عکس این بود که مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ معرفی کند. برخی نشریات معتقد بودند که خوشحالی رونالدو به مسی مربوط بود که حالا ریکی با انتشار این عکس، موضوع را به نحوی تایید کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب