امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30251 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سهیلا صادق زاده اعلام کرد؛

تمهیدات منطقه 10 برای برگزاری باشکوه مراسم نماز عید سعید فطر

خبرایران: شهردار منطقه 10 از اجرای جشن مغفرت و اتخاذ تمهیدات ویژه و آماده باش کامل نیروها برای برگزاری باشکوه مراسم نماز عید سعید فطر خبر داد.
تمهیدات منطقه 10 برای برگزاری باشکوه مراسم نماز عید سعید فطر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سهیلا صادق زاده با اشاره به اهمیت عید سعید فطر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و لزوم برپایی باشکوه مراسم این روز گفت: اداره خدمات شهری نسبت به شست و شو و پاکسازی پل های عابر پیاده، نماها و المان های شهری، لایروبی محورهای اصلی و فرعی، شست و شوی مخازن، رفع خاموشی های زیر پل­های سواره و پیاده، شست و شو و پاکسازی اطراف مساجد، حسینیه ها و محل­های برگزاری نماز اقدام کرده است.

وی افزود: همچنین منطقه آمادگی خود را برای اعزام ادوات و نیروی انسانی نظافت و پاکیزه سازی همزمان با اقامه نماز باشکوه عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) اعلام کرده است.

وی تصریح کرد : علاوه بر اکران طرح‌های تبلیغاتی و اطلاع­رسانی در معابر سطح منطقه در ارتباط با روز عید فطر و اهمیت اقامه نماز این روز، آذین بندی و ریسه کشی در معابر اصلی منطقه انجام می شود.

صادق زاده خاطرنشان کرد: همچنین تمهیداتی نیز در مصلی تهران در قالب حضور ناوگان جمع آوری از اولین ساعات بامدادی در مصلی امام خمینی (ره)، تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند خشک به کیسه و مخزن جهت پاکسازی مسیر، حضور نیروی کارگری برای نظافت، حضورخودرو گشت و حضور ناوگان جمع آوری و نیروی کارگری جهت پاکسازی مساجد منتخب محدوده منطقه صورت گرفته است.

شهردار منطقه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایجاد نشاط معنوی در بین شهروندان گفت: جشن بزرگ مغفرت (ضیافت خوبان) پس از اقامه نماز مغرب و عشا در بوستان شهید حبیب غنی پور در قالب برگزاری "مسابقات فرهنگی متنوع، موسیقی، تواشیح، مسابقه مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان ، سخنرانی و ..." برپا می شود.

وی افزود: تبلیغات لازم برای اعزام شهروندان به مصلی و همکاری در ارائه تسهیلات لازم در جابجایی و سفر شهروندان و نمازگزاران صورت گرفته است و همچنین برای شهروندانی که امکان حضور در مصلای تهران را ندارند با مشارکت منطقه زمینه ها و بستر مناسب برای برگزاری باشکوه مراسم نماز روحبخش عید سعید فطر با همکاری حوزه های مختلف در 23 نقطه از منطقه صورت گرفته است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب