امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30235 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونالدو به رکورد علی دایی نزدیکترشد

خبرایران: کریستیانو رونالدو با ثبت اولین هتریک جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به رکورد علی دایی نزدیک شد.
رونالدو به رکورد علی دایی نزدیکترشد

به گزارش خبرایران، دقایقی پیش دومین بازی گروه B مسابقات جام جهانی بین دو تیم پرتغال و اسپانیا انجام شد که در آخر این دیدار با تساوی پر گل ۳-۳ به پایان رسید.


گل‌های لاروخا در این بازی را دیگو کاستا(۲ گل) و ناچو به ثمر رساندند. در مقابل هر سه گل تیم ملی پرتغال را فوق ستاره و کاپیتان این تیم یعنی کریستیانو رونالدو به نام خود ثبت کرد.


رونالدو پیش از شروع جام جهانی در ۱۵۰ بازی ۸۰ گل با پیراهن پرتغال به ثمر رسانده بود. اما حالا این بازیکن در بازی اول جام جهانی روسیه مقابل ماتادور‌ها توانست اولین هتریک مسابقات را به نام خود بزند و علاوه بر آن، خود را به صدر جدول گلزنان جهان و‌ شخص علی دایی نزدیک کند.


حالا رونالدو با ۸۳ گل زده در رده سوم جهان قرار گرفته و تنها یک‌ گل با فرانس پوشکاش فاصله دارد. رونالدو هم اکنون تنها ۲۶ گل با علی دایی در صدر جدول گلزنان فاصله دارد و این شانس را برای خود می‌بیند بعد از مدت‌ها رقیبی جدی برای اسطوره‌ی فوتبال ایران به حساب آید و رکوردش را تحت تاثیر قدرت خود قرار دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب