امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30129 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با وجود 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس؛

آسایشگاه خیریه کهریزک چشم انتظار نگاه سبز مردم نوعدوست میهن عزیزمان در روز عید سعید فطر است

خبرایران: در روز عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان ، 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس چشم انتظار نگاه سبز خیرین و نیک اندیشان جامعه است.
آسایشگاه خیریه کهریزک چشم انتظار نگاه سبز مردم نوعدوست میهن عزیزمان در روز عید سعید فطر است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در آستانه عید خجسته و مبارک فطر، تمهیدات لازم جهت دریافت زکات فطریه و انواع کمک های مردمی در آسایشگاه خیریه کهریزک انجام پذیرفته است.

در دو روز تعطیلات عید سعید فطر، صندوق های دریافت هدایای مردمی در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و نیز صندوق جلب کمک های مردمی تعبیه گردیده تا بار دیگر و همچون سالیان گذشته، مردم نوعدوست و دین باور شهر و دیارمان را به مشارکتی معنوی دعوت نمایند. مشارکتی که از محل آن، قسمتی از هزینه های زندگی بخشی به خانواده بزرگ و 1750 نفری کهریزک تأمین خواهد گردید.

پس شما ای هموطنان ارجمند ؛ اگر تاکنون موفق به دیدار از بخش های 24 گانه بستری ضعیف ترین اقشار جامعه در کهریزک نشده اید، در تعطیلات عید سعید فطر به جمع خیرین مهربان این خانه بزرگ بپیوندید و یاریگر مسئولین و دست اندرکان بزرگترین مجموعه خیریه کشور، خانه امن  نگهداری و توانبخشی سپیدمویان جامعه و معلولین ناتوان میهن باشید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب