امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30091 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با رسانه ها و مردم آرژانتین دچار مشکل بودم؛

مسی: در مقطعی به مرز افسردگی رسیدم و اوضاع و احوال خوبی نداشتم/ همه مادرید علیه من، خانوادهو پدرم هستند

خبرایران: لیونل مسی در آخرین ساعات حضورش با تیم ملی آرژانتین در کمپ بارسلونا پاسخگوی سوالات خبرنگاران نشریه اسپورت شد.
مسی: در مقطعی به مرز افسردگی رسیدم و  اوضاع و احوال خوبی نداشتم/ همه مادرید علیه من، خانوادهو پدرم هستند

به گزارش خبرایران، مسی در بخشی از مصاحبه خود به صحبت در مورد کمپین های علیه خودش در مادرید، فلسفه از دست رفته بارسا و نیز مشکلاتش با رسانه های آرژانتینی پرداخت.

او در مورد حملات نشریات مادرید علیه خودش گفت: در مقطعی که با اداره مالیات مشکلاتی داشتم(دو سال پیش) شرایط برایم بسیار دشوار شده بود. نمی گویم به مرز افسردگی رسیدم اما اوضاع و احوال خوبی نداشتم.

به خصوص در مادرید به صورت سازمان یافته علیه من، خانواده ام و پدرم می نوشتند که بسیار آزارم می داد. این کمپین ها هنوز هم وجود دارند و به من حمله می کنند. خوش شانسم که حمایت هواداران بارسا و نشریات کاتالونیا را با خودم دارم که تا اندازه ای باعث آسودگی خاطر من می شود. آنها سعی می کردند از وضعیت متزلزلی که دچارش شده بودم، سو استفاده کنند و این سیاست همچنان ادامه دارد.

سبک بارسلونا: تکیه بر لاماسیا در بارسلونا کمی کاهش پیدا کرده است. بازیکنان بزرگ محصول آکادمی باشگاه از جمع ما رفته اند و اینکه جانشینان خوبی از لاماسیا اضافه نشده اند، برای من عجیب جلوه می کند.

رسانه های آرژانتین: با رسانه های و مردم آرژانتین هم در مقطعی دچار مشکل بودم. ما در سه فینال متوالی مغلوب شدیم ولی کسی به این توجه نکرد که رسیدن به سه فینال چه دشواری هایی داشت و ارزش کار ما دانسته نشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب