امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29875 تاریخ انتشار: شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ورود هواپیمایی ماهان به صنعت بیمه آنلاین

خبرایران: فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، یک استارتاپ و کسب و کار نوین در حوزه خدمات بیمه است که خدمات بیمه‌ای متنوعی را به خریداران عرضه می‌کند.
ورود هواپیمایی ماهان به صنعت بیمه آنلاین

به گزارش خبرایران، علیرضا کرمی مدیرفنی استارت آپ فروشگاه آنلاین  بیمه ماهان با اشاره به اینکه این کسب و کار که با حمایت و سرمایه‌گذاری هواپیمایی ماهان کار خود را شروع کرده، گفت: این مجموعه استارت‌آپ و کسب‌وکار نوین در حوزه خدمات بیمه محسوب می‌شود؛ فروشگاه آنلاین به عنوان بازاریاب اینترنتی خرید بیمه فعالیت دارد و افراد می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت ما بیمه نامه‌های مختلف خرید کنند.

وی افزود: نکته قابل ذکر این فروشگاه این است که قبل از خرید، افراد می‌توانند قیمت‌ها را با هم مقایسه کنند و راجع به اینکه بیمه‌نامه خریداری شده چه پوشش‌هایی دارد، آگاه شوند.

کرمی درباره چگونگی شکل‌گیری بیمه ماهان بیان کرد: ما چند سالی در صنعت بیمه فعالیت داشتیم و احساس می‌کردیم که یک خلا در مورد خرید بیمه وجود دارد و  آن این است که افراد برای جمع‌آوری اطلاعات برای خرید واقعا دچار مشکل هستند. یعنی هر فردی باید به نماینده شرکت‌های بیمه مختلف یا به کارگزاری‌های بیمه مراجعه می‌کرد و  بعد از اینکه استعلام قیمت می‌گرفت به نماینده منتخب خود مراجعه می‌کرد تا بیمه‌نامه را برای او صادر کند که این کار معمولا آنقدر زمان‌بر بود که بیشتر افراد انجام نمی‌دادند و به شکل سنتی به اولین نماینده مراجعه می‌کردند و خرید خود را انجام می‌دادند. به همین دلیل تصمیم به ایجاد فروشگاه آنلاین بیمه ماهان گرفتیم.

وی درباره مدت زمان فرآیند مطالعاتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان افزود: فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، تجربه بیش از 5 سال کار در صنعت است و تجربه این مدت باعث شده تا به درکی درست از نیازهای مشتریان و خواسته‌های آنها برسیم. ما سعی می‌کنیم براساس دستورالعمل عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) عمل کنیم.

مدیرفنی استارت آپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با اشاره به دلیل نام‌گذاری این بیمه بیان کرد: یکی از سرمایه‌گذاران ما در این کار شرکت هواپیمایی ماهان است. برند هواپیمایی ماهان برای بیشتر افراد شناخته شده است. ما هم سعی کردیم از همین برند و سرمایه‌های تجربی این شرکت در بازاریابی اینترنتی خود نیز استفاده کنیم.

وی درباره مدل درآمدی فروشگاه بیمه ماهان گفت: ما با معرفی افراد به نمایندگی‌ها و کارگزاری بیمه کمیسیونی می‌گیریم. در حقیقت به روش آنلاین بازاریابی می‌کنیم. ما تنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان برخط (آنلاین) طبق ضوابط بیمه مرکزی اقدام به فعالیت می‌کنیم.

به گفته مدیرفنی استارت آپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان کار عملیاتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان از اواسط سال 1396 خورشیدی شروع شده است و از ابتدای سال 2018 میلادی با فروش بیمه مسافرتی کار این مجموعه به‌طور رسمی شروع شده است.

کرمی درباره برنامه‌های آتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان بیان کرد: در حال حاضر فاز توسعه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان را در پیش داریم و اضافه کردن بیمه‌های ثالث، بدنه، عمر و همچنین بیمه حوادث از جمله کارهایی هستند که باید انجام شود.

در حال حاضر 20 نفر به طور مستقیم و نمایندگی‌ها و کارگزاری‌های زیادی به صورت غیرمستقیم با این فروشگاه فعالیت می‌کنند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب