امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29774 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت بهین‌راهکار پیشرو اعلام کرد؛

افزایش امنیت کسب‌وکارها با پایش متمرکز عملکرد سامانه‌ها

خبرایران: می‌کوشیم طی همکاری با شرکت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف کسب‌وکاری با پایش امنیت کارکردهای ابزارهای مرتبط با آنها به‌صورت متمرکز، ارزش‌افزوده‌ای برای کسب‌وکارهای کشورمان ایجاد کنیم.
افزایش امنیت کسب‌وکارها با پایش متمرکز عملکرد سامانه‌ها

محمد نادری، مدیرعامل شرکت بهین راهکار پیشرو و رئیس هیئت‌مدیره گروه شرکت‌های بهین‌راهکار درباره تجربه کار کردن در حوزه کسب‌و‌کار و تامین امنیت سامانه‌های مبتنی‌بر کسب‌وکار گفت: این کار تجربه‌ای است که در ایران برای اولین‌بار اتفاق می‌افتد و برای کسب موفقیت در چنین زمینه‌هایی باید با شرکت‌های متولی این حوزه ارتباط مستمر و سازنده ایجاد کرد.

وی ادامه داد: همکاری با شرکت توسن نه فقط برای دو شرکت بهین‌راهکار و توسن، بلکه برای مجموعه بانکی ارزش افزوده‌ای را ایجاد کرده‌است. به‌واسطه این همکاری، ما توانستیم موضوع پایش امنیت کارکردهای ابزارهای بانکی را در حوزه بانکی به صورت متمرکز انجام دهیم. این کار فرایندی طولانی دارد که آن را از سال 95 آغاز کردیم و دستاورد خوب این مشارکت این بود که سال گذشته موفق به کسب جایزه دکتر نوربخش در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شدیم.

نادری افزود: اکنون ما رونمایی برای مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک‌ها را نیز در برنامه داریم تا کارایی ویژگی و عملکرد این ابزار را که به‌طور مشترک با توسن توسعه داده‌ایم برای آنها معرفی کنیم. امیدواریم بتوانیم نیاز مجموعه بانکی کشور را در پایش متمرکز امنیت برای کسب‌وکارهایشان تامین کنیم.

وی اظهار کرد: گروه شرکت‌های بهین‌راهکار، رسالت اصلی خود را بر پایش عملکرد گذاشته‌است، یعنی رسالت ما بر تولید ابزارهایی است که به پایش متمرکز کمک می‌کند. این پایش متمرکز می‌تواند امنیت کسب‌وکارها باشد یا زیرساخت‌ها و یا حتی عملکرد بخش‌های مختلف در سازمان‌ها. فکر می‌کنم این موضوع تجربه جدیدی در حوزه بیمه و صنعت است و امیدواریم بتوانیم با شرکت‌های بزرگی که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند، همکاری‌های مشترکی شکل بدهیم و موفق شویم ارزش افزوده‌ای را برای کسب‌و‌کارهای کشورمان ایجاد کنیم.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب