امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29742 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر نفت؛

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شد

خبرایران: با حکم وزیر نفت، محسن دلاویز به عنوان مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شد.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی وزارت نفت،بیژن زنگنه طی حکمی محسن دلاویز را به عنوان مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب کرد.

در حکم وزیر نفت خطاب به دلاویز آمده است: «با توجه به مصوبه 1397.2.23 مجمع عمومی شرکت بهینهسازی مصرف سوخت، بدینوسیله به استناد ماده (10) اساسنامه این شرکت (مصوب 1393.3.2 هیئت وزیران) با توجه به سوابق مدیریتی جنابعالی با حفظ سمت مشاور وزیر، به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب میشوید.

مهمترین ماموریت این شرکت در شرایط کنونی، در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، پیگیری طرحهای کاهش شدت و بهینهسازی مصرف انرژی به ویژه در قالب ماده (12) قانون رفع موانع تولید است. از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت مهم توفیق مسئلت میکند.»

محسن دلاویز پیش از این در سمت مدیریت عامل شرکت نفت خزر مشغول فعالیت بوده و هنوز هیچ فردی به عنوان مدیرعامل یا سرپرست در شرکت نفت خزر جایگزین وی نشده است.

تا سال گذشته علی وکیلی مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بود که به دلیل بازنشستگی از ابتدای امسال این شرکت بدون مدیریت و سرپرست اداره می شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب