امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29713 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کارت اعتباری ایران کیش ۱۲۱۷ میلیارد ریال سود اندوخت

خبرایران: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در گزارش عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۶ اعلام کرد که سود انباشته در پایان دوره را با رشد ۳۲ درصدی به مبلغ ۱۲۱۷ میلیارد ریال رسانده است.
کارت اعتباری ایران کیش ۱۲۱۷ میلیارد ریال سود اندوخت

این شرکت که در آستانه برگزاری مجمع قرار دارد، در سال مالی ۹۶ سرمایه خود را از مبلغ ۱۳۱۰ میلیارد ریال با مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال رسانده و ۵۳ درصد افزایش سرمایه را ثبت کرده است.

درآمد هر سهم این شرکت در سال مالی مذکور مبلغ ۵۳۴ ریال محقق شده که در مقایسه با درآمدهر سهم شرکت در سال مالی ۹۵ با کاهش ۱۷ درصدی مواجه بوده که با توجه به افزایش سرمایه شرکت امری طبیعی محسوب می شود.

گفتنی است درآمدهای عملیاتی شرکت در سال ۹۶ مبلغ ۳۶۱۲ میلیارد ریال است که نسبت به سال مالی ۹۵ رشد ۲۷ درصدی را نشان می دهد و سود خالص شرکت در سال ۹۶ با افزایش ۲۶ درصدی به مبلغ ۱۰۶۷ میلیارد ریال رسیده است.

بنابرگزارش اخبار مالی این شرکت سود قابل تخصیص خود را ۳۱ درصد افزایش داده و به مبلغ ۱۲۷۰ میلیارد ریال رسانده و طبق اعلام شرکت جلسه مجمع عمومی جهت بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶  در ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۷ خرداد ۹۷  درمحل مجموعه فرهنگی تلاش(وزارت کار) واقع در تهران خیابان ولی عصر نرسیده به چهارراه پارک وی برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب