امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29628 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میزان سود سپرده، سود باز پرداخت و مدت باز پرداخت وام بانکی بانک های معتبرایران

خبرایران: تسهیلات مالی زیر 100میلیون همه بانک های معتبر را با جزئیات و شرایط آنها ببینید.
میزان سود سپرده، سود باز پرداخت و مدت باز پرداخت وام بانکی بانک های معتبرایران
به گزارش خبرایران ، وام واژه ی آشنایی که این روزها همه ی ما با آن زیاد سرو کار داریم. درواقع ساختن یک زندگی بدون در نظر گرفتن وام ها و تسهیلاتی از این قبیل تقریبا محال به نظر میرسد.
 
صندوق های قرض الحسنه و بانک ها و موسسات مالی و اعتباری زیادی در حال فعالیت های اقتصادی در زمینه اعطای وام هستند. حتما شهروندان زیادی هم هستند که بی صبرانه منتظر گرفتن وام ازاین بانک به آن بانک می روند.
 
صرف از نظر از وام های مبلغ بالا که معمولا برای پروژه های عمرانی و سایر امور کلان هزینه می شود، وام هایی هم هستند که مختص مصارف شهروندان معمولی و به اصطلاح زیر 100میلیون می باشند. چه بسا متقاضیان زیادی شرایط اخذ وام های مختلفی را داشته باشند ولی از آن خبر نداشته باشند ویا به طور کل از شرایط وام های زیر صد میلیون بانک ها و موسسات بی خبر باشند و شانس خود را برای اخذ آن ها امتحان نکنند.
 
گزارش زیر، دسترنج خبرنگاران است که تسهیلات مالی زیر 100میلیون همه بانک های معتبر را با جزئیات و شرایط آن لیست کرده اند. به نظر میرسد بعد از مطالعه جداول زیر به سادگی میتوانید نوع وامی که میتوانید اخذ کنید را متناسب با نیازتان انتخاب کنید.
 
 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب