امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29605 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری تهران

خبرایران:مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری تهران در رده کارکنان همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهرداری منطقه 11 به میزبانی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی آغاز می گردد.
آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 61 تیم از تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران در رده کارکنان در سالن ورزشی شهرداری منطقه 11 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت .

دکتر مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ،در خصوص برگزاری این دوره مسابقات ضمن تبریک فرا رسیده ماه مبارک رمضان ماه نزول رحمت الهی افزود این ماه ، ماه خیر و برکت، ماه انسان ساز و ماه نزول برکات است که هر چه انسان کامل تر باشد از فواید این ماه بیشتر بهره می برد وورزش که همواره برای سلامتی جسم و روح به آن سفارش شده است ، در این ماه جلوه پررنگ تری یافته و می تواند نقش خود در این مهم را بهتر و بیشتر ایفا کند.

بر اساس این گزارش این دوره از رقابت ها هر شب مطابق برنامه زمانبندی مسابقات زیر نظر هیئت فوتبال استان تهران برگزار می گردد.

جدول مسابقات فوتسال فوتسال جام رمضان در رده کارکنان به شرح ذیل می باشد:

 

ج

ج

ج

ج

ج

ج


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب