امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29564 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت بانک ملی ایران در احداث ۸۹ باب مدرسه

خبرایران: بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مشارکت پررنگی در امور اجتماعی و عام‌المنفعه در سال گذشته داشته است.
مشارکت بانک ملی ایران در احداث ۸۹ باب مدرسه

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام بانک ملی ایران، انجام امور عام‌المنفعه و رفع محدودیت‌های استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات عملیاتی این بانک بوده به طوری که در سال گذشته مبلغ ۵۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به ۳۷ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص یافته است.

این بانک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به حیطه‌های متعددی ورود کرده و پروژه‌های سال گذشته حسب مصوبات هیات‌مدیره بانک از محل بودجه امور فرهنگی و آموزشی جهت ساخت و احداث مدرسه، مساعدت مالی جهت تعمیر و بازسازی مدرسه، خرید وسایل کمک‌آموزشی، ساخت خوابگاه دانشجویی، تعمیر و مرمت مسجد، خرید و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل بخش ویژه بیمارستان و پانسیون پزشکان، کمک و مساعدت مالی به بهزیستی و ساخت و مراکز فرهنگی بوده است.

کمک به زلزله‌زدگان منطقه کرمانشاه نیز بخشی دیگر از اقدامات بانک در این حوزه بوده که به دو بخش کمک مستقیم نقدی و غیرنقدی و نیز کمک در حوزه امور بانکی تقسیم می‌شود.

از سویی در تصمیم مشترک شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، هزینه چاپ و انتشار تقویم و سررسیدهای سال ۹۷ بانک ملی ایران نیز به بازسازی خسارات ناشی از زلزله کرمانشاه تخصیص یافت.

همچنین از آنجایی که مدرسه‌سازی و ایجاد فرصت‌ تحصیلی برای حمایت از رشد و تقویت بنیان علمی کودکان مناطق محروم کشور یکی از مهمترین رسالت‌ها و آرمان‌های اجتماعی بانک ملی ایران است، طی هشت سال اخیر ۸۹ باب مدرسه با صرف هزینه و تخصیص منابع حدود دو هزار میلیارد ریال از محل بودجه امور فرهنگی و آموزشی بانک در مناطق و روستاهای محروم کشور احداث شده و یا در حال احداث است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب