امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29442 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح مدرن‌ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو

خبرایران: برای اولین‌بار در ایران، پیست مدرن و منحصربه‌فرد تست درایو نگین‌خودرو، مطابق با استانداردهای جهانی در حال آماده‌سازی است و به‌منظور تسهیل شرایط انتخاب برای علاقه‌مندان خودروهای رنو به‌زودی در شرق تهران افتتاح می‌شود.
افتتاح مدرن‌ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام نگین‌خودرو، پروژه تست درایو شهری خودروهای رنو کولئوس و تلیسمان که از ۶ ماه پیش کماکان در شعب نگین‌خودرو در تهران و ۱۲ شهر دیگر کشور برگزار می‌شود، به‌زودی در پیست اختصاصی تست درایو نگین‌خودرو دنبال می‌شود.

انتخاب آگاهانه همواره حق مشتری بوده و هست. امروزه در تمامی کشورهای بزرگ و پیشرفته، تست و رانندگی با خودروی مورد علاقه مشتری از مراحل اصلی پیش از خرید محسوب شده و برندهای خودرویی موفق با اطمینان از کیفیت محصولات و توان رقابتی بالا، این امر را اکیدا توصیه می‌کنند.

در پی پیاده‌سازی استانداردهای جهانی رنو در ایران توسط نگین‌خودرو، پروژه تست درایو خودروهای رنو کولئوس و رنو تلیسمان از مهرماه سال گذشته آغاز شد و در ۵ شعبه شهر تهران و ۱۲ شعبه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، همدان، قزوین، بابلسر، ساری و لواسان به‌صورت گسترده اجرا شده و همچنان در شهرهای منتخب ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و انجام تست درایو می‌توانند به وب‌سایت رسمی شرکت نگین‌خودرو مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب