امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29316 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز جشنواره بزرگ بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا

خبرایران: جشنواره بزرگ بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا آغاز شد.
آغاز جشنواره بزرگ بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا

به گزارش خبرایران،بنابر اعلام دیجی‌کالا، در این جشنواره‌ سه روزه برای بیش از ۵۰۰ کالا از گروه‌های مختلف، تخفیف‌های باورنکردنی تا ۷۰ درصد قیمت کالا اعمال می‌شود.

تخفیف‌های هیجان‌انگیز

این‌ تخفیف‌ها با بخش ویژه‌ جشنواره‌ بهار شگفت‌انگیز امسال که هشت بهشت نام گرفته‌ است، جذاب‌تر می‌شوند. در طول جشنواره از ساعت ۲۴ هر شب تا ۹ صبح روز بعد ۳۰ کالا و از ۹ صبح تا ۱۲ شب هر سه ساعت ۲۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز جدید برای فروش ارائه می‌شوند. این پیشنهادهای شگفت‌انگیز گروه‌های کالایی مختلفی را شامل می‌شوند.

هشت بهشت

بخش جذاب جشنواره‌ بهار شگفت‌انگیز امسال «هشت بهشت» نام دارد. در هشت بهشت برای هشت گروه کالایی کدهای تخفیف متنوعی در نظر گرفته شده که کاربران دیجی‌کالا می‌توانند با توجه به گروه مورد علاقه‌ خود از بین این کدها انتخاب و کالای مورد علاقه‌ خود را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز خریداری کنند. برای هر گروه کد تخفیف جداگانه‌ای ارائه شده که تخفیف‌های جشنواره‌ بهار شگفت‌انگیز را جذاب‌تر می‌کند.

گروه‌های کالایی متنوع

جشنواره‌ بهار شگفت‌انگیز امسال بهترین زمان برای خریدهای هیجان‌انگیز از گروه‌های کالایی مختلف دیجی‌کالا است. اگر اهل سفر هستید و می‌خواهید برای سفر در تعطیلات پیش‌رو وسایلتان را کامل کنید یا برای معلم‌تان هدیه‌ای بخرید، بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالا بهترین موقعیت ممکن است. فرقی نمی‌کند که قصد به‌روز کردن وسایل خانه را داشته باشید یا به فکر اضافه کردن یک بازی به کلکسیون بازی‌های ویدیویی‌تان باشید، کافیست تخفیف‌های هیجان‌انگیز جشنواره‌ بهار ش

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب