امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29260 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهره موسوی درنشست خبری اعلام کرد؛

دستم مقابل دولتی‌ها بالاست/ همه درشعارپیرو تختی هستیم/ زن هستم و به عنوان مدیرعامل باشگاه بادران اجازه ورود به ورزشگاه رانمی‌دهند/ شعارندهیدو نگویید همه چیز ازبخش خصوصی شروع می‌شود/ مسئولان به بخش خصوصی توجه کنند/ به تخلف تیم‌های فوتبال رسیدگی کنید

خبرایران: مدیرعامل باشگاه بادران گفت: همه می‌گوییم که پیرو تختی هستیم، اما قرار نیست از تختی تنها اسم و عکس باقی بماند و با تیم‌ها با عدالت رفتار و به تخلف تیم‌ها رسیدگی کنند.
دستم مقابل دولتی‌ها بالاست/ همه درشعارپیرو تختی هستیم/ زن هستم و به عنوان مدیرعامل باشگاه بادران اجازه ورود به ورزشگاه رانمی‌دهند/ شعارندهیدو نگویید همه چیز ازبخش خصوصی شروع می‌شود/ مسئولان به بخش خصوصی توجه کنند/ به تخلف تیم‌های فوتبال رسیدگی کنید

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«باشگاه فرهنگی ورزشی بادران تهران»بعدازظهر امروز چهارشنبه شنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 باحضور«شهره موسوی» مدیرعامل باشگاه بادران،« فریدون قربانیان» مالک باشگاه بادران، «محمد ربیعی» سرمربی بادران تهران ، «ایزد سیف‌الله‌پور» سرپرست تیم بادران و اصحاب رسانه درشرکت بادران برگزارودراین نشست خبری«شهره موسوی» مدیرعامل باشگاه بادران اظهارداشت: سیاست باشگاه ما این بوده که در این 3 سال که در فوتبال فعالیت می‌کردیم همیشه سکوت کرده‌ایم اما ببینید چه اتفاقاتی افتاده که این بغض 3 ساله اکنون شکسته شد.

مدیرعامل باشگاه بادران تصریح کرد: سه سال پیش شرکت بادران طبق رسالت اجتماعی خود و با توجه به فعالیت جوانان زیادی در این شرکت تصمیم گرفت وارد ورزش و رشته فوتبال که در همه جای دنیا پرجاذبه‌ترین ورزش است، شود تا از این حوزه برای جوانان کشور اشتغال زایی ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 3 سال قبل که وارد لیگ دو شدیم تیم دومی به نام «کیمیافرآیند» در لیگ دسته دوم خریدیم. در بازی «بادران و کیمیا فرآیند» اگر کیمیا به بادران می‌باخت ما به لیگ دسته اول صعود می‌کردیم و نیاز نبود با خرید سهمیه تیم پارسه به مبلغ 4 میلیارد تومان لیگ یکی بشویم.

موسوی عنوان داشت: چون نمی‌خواستیم صداقت را قربانی کنیم حاضر بودیم خودمان به خودمان ببازیم اما صادقانه به لیگ یک بیاییم. سال گذشته 7، 8 تیم در رده‌های مختلف داشتیم و هزینه‌های زیادی کردیم، اما حاصل این هزینه‌ها چه شد؟ ما از سرمایه خود و بدون اینکه یک ریال از دولت یا نهادهای مختلف کمکی بگیریم تا اینجا پیش آمده‌ایم.

وی ادامه داد: این تیم در لیگ دسته اول نمایش‌های قابل قبولی از خود نشان داده ، ما گفتیم امسال هم صادقانه کار می‌کنیم و می‌جنگیم، اما نقطه آسیب‌پذیری ما از بازی با پرسپولیس بود که همه بادران را دیدند و گفتند که بادران هم تیم بدی نیست. پس از آن حساسیت‌ها نسبت به تیم ما افزایش یافت.

 

مدیرعامل باشگاه بادران افزود:درنیم فصل اول کمتر به ما گیر می‌دادند اما در نیم فصل دوم ناداوری‌ها علیه ما آغاز شد. بداخلاقی‌ها‌، ناداوری‌ها و حواشی باعث شد تیم از رتبه دوم در پایان نیم فصل اول به رده‌های 4 یا 5 سقوط کند. همیشه در دقایق 89 یا 90 به ضرر ما پنالتی می‌گرفتند. آخرین اتفاق هم بازی هفته گذشته ما مقابل نفت مسجدسلیمان بود از مسئولان دولتی می‌خواهم که به بخش خصوصی توجه کنند.

 

وی ابرازداشت: چرا باشگاه‌های خصوصی مانند بادران، خونه به خونه، اکسین و نساجی دیده نمی‌شوند؟ از شما رسانه‌ها می‌خواهم پیام من را به دولتی‌ها برسانید. شما جدال برابر بگذارید و سپس پیروز را انتخاب کنید. همه می‌گوییم که پیرو تختی هستیم، اما قرار نیست از تختی تنها اسم و عکس باقی بماند. تختی کسی است که وقتی دید حریفش با یک دست کشتی می‌گیرد او نیز با یک دست مبارزه کرد.

 

موسوی اضافه کرد: چرا بخش‌های دولتی از رانت‌‌های مختلف استفاده می‌کنند و اگر می‌گویید بخش خصوصی نباشد از شما تشکرمی‌کنیم، دیگر نمی‌جنگیم و می‌رویم اما شعار ندهید و نگویید که همه چیز از بخش خصوصی شروع می‌شود. بگویید می‌خواهیم دولتی باشیم ما هم می‌رویم. ما به این دلیل به ورزش و فوتبال آمدیم که فکر کردیم می‌توانیم نقطه اثرباشیم و به ساختار ورزش کمک کنیم تا سرمایه‌گذاران دیگرهم ما را ببینند، با خود بگویند که این تیم عادلانه به موفقیت رسیده و ما هم در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.

 

وی یادآورشد: من به سازمان لیگ احترام می‌گذارم چون بازی‌ها به خوبی برگزار شد، اما می‌خواهم بگویم وقتی موضوع رای دادن باشد بادران وجود دارد، اما به من به عنوان مدیرعامل باشگاه بادران به خاطر اینکه زن هستم اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌دهند و با من که میزبان هستم برخورد ناشایستی صورت می‌گیرد. دستم مقابل دولتی‌ها بالاست و برای مخالفت یا رقابت عددی نیستم. این حرف‌ها درد دل یک زن ایرانی است که جرات ورود به فوتبال این ورزش مردانه را داشته است. در حالی که همیشه برای فوتبال زنان خط قرمز بوده‌اند.

موسوی درپایان سخنان خود با اشاره دوباره به اینکه اگر قرار است که بخش خصوصی فعالیت نکند حاضر است که از ورزش برود، گفت: عدالت یکی از اصول دین اسلام است، اگر معتقدند که مسلمان هستند با تیم‌ها با عدالت رفتار و به تخلف تیم‌ها رسیدگی کنید تا عدالت در  فوتبال رعایت شود وشاهد فوتبال پاکی باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب