امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29178 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قطع درختان و تبدیل باغ به هایپردر نیاوران صحت ندارد

خبرایران: پیرو انتشار ویدئویی با موضوع«دوستان مشغول قطع کردن درختان وتبدیل باغ به هایپر هستند » واقع در محله نخجوان ، ناحیه 3 شهرداری منطقه یک اطلاعیه ای صادر نمود.
قطع درختان و تبدیل باغ به هایپردر نیاوران صحت ندارد

پیرو انتشار ویدئویی با موضوع«دوستان مشغول قطع کردن درختان وتبدیل باغ به هایپر هستند » مربوط به ملکی واقع در محله نخجوان ، ناحیه 3 شهرداری منطقه یک به اطلاع رسانه ها و شهروندان محترم و دوستداران محیط زیست می رساند.

پرونده ملک مزبور در پایان سال96بدلیل تخلفات در کمیسیون ماده 7 ( باغات ) مطرح و مالک ملزم به حفظ اشجار موجود احیاء کامل باغ فوق و پرداخت جرایم گردیده است و تا رفع کامل تخلفات مطابق با حکم صادره ، هرگونه مجوز ساخت و ساز ممنوع و با متخلف برخورد خواهد شد . در حال حاضر نیز مالک در راستای احیاء باغ اقدام به حذف وجمع آوری شاخه های خشک نموده است.

ضمنا شهرداری منطقه یک به نمایندگی از شهروندان محترم شمیران ، نظارت مستمر بر ملک مزبور تا احیاء کامل باغ واقع در نخجوان خ مریم بن بست بهمن بر عهده خواهد داشت.

لذا از رسانه ها بویژه رسانه های مجازی انتظار می رود ضمن انتشار تکذیبیه فوق الذکر، نسبت به رعایت دقت در اطلاع رسانی و اطمینان از صحت اخبار واصله اقدام نموده تا موجبات تشویش افکارعمومی و شهروندان محترم را فراهم ننمایند .

لازم به یادآوری است شهرداری منطقه یک نظارت مستمر شهروندان را پاس می دارد و از شهروندان محترم شمیران درخواست می نماید هرگونه اطلاعی را از طریق سامانه 1888 و 137 ویا از طریق پست الکترونیک info@region1.tehran.ir ثبت وپیگیری نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب