امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 29085 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راستاد در نشست با اعضای تیم رسانه‌ای نوروز اعلام کرد؛

مردم، مسوولان و نخبگان را با ظرفیت‌های بی‌بدیل حوزه «بندر و دریا» آشنا کنید/ حفظ محیط زیست دریایی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی

خبرایران: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان باید در مسیری گام بردارد که شناخت مردم، مسوولان و نخبگان با ظرفیت بی بدیل حوزه بندر و دریا آشنا شوند و این؛ مهمترین وظیفه اداره کل روابط عمومی است.
مردم، مسوولان و نخبگان را با ظرفیت‌های بی‌بدیل حوزه «بندر و دریا» آشنا کنید/ حفظ محیط زیست دریایی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی

به گزارش خبارایران از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست با مجموعه تیم رسانه ای نوروز روابط عمومی این سازمان در خصوص ترویج گردشگری دریایی و فرهنگ سازی آن، افزود: فاصله بسیار شناخت مردم از "دریا و بندر" طی سال های اخیر، موجب شده است تا مردم نسبت به این ظرفیت کشور ناآشنا و بیگانه باشند و حتی اطلاعی از نوع فعالیت ارگان های دریایی نداشته باشند، لذا یکی از ضرورت ها در سال جاری، باید آشنایی آحاد جامعه با شرح وظایف و فعالیت ها سازمان بنادر و تفکیک نوع فعالیت با سایر ارگان های دریایی و به تبع آن؛ اطلاع رسانی، تبلیغ و ترویج گسترده با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای در راستای شناخت حداکثری جامعه از حجم گسترده اقدامات این سازمان است.

وی اظهار کرد: در این مسیر، اداره کل روابط عمومی سازمان وظیفه دارد؛ مردم و حتی سرمایه گذاران داخلی و خارجی را پتانسیل های مختلف و بی بدیل اقتصادی و گردشگری موجود در بندر و دریا آشنا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد استفاده بهینه از منابع موجود صرفا مربوط به پروژه های عمرانی نیست و اداره کل روابط عمومی سازمان در نوروز امسال با برنامه ریزی و اقدامات بی نظیر، استفاده بهینه از منابع در حوزه فرهنگ سازی در بخش گردشگری را در عمل ثابت کرد و البته این مهم یکی از الزامات مستمر آینده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اینکه این سازمان تمرکز ویژه اى بر حوزه گردشگری دریایی و حفظ محیط زیست دریایی دارد، خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، معرفی هرچه بیشتر و بهتر سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه ها از جمله اولویت های سازمان است تا با تداوم برنامه ها، بتوانیم شاهد ارتقای حداکثری اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به جلسه شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: بر اساس گزارش ارائه شده، عملکرد رسانه ای سازمان بنادر و دریانوردی در ایام نوروز امسال از تمامی حوزه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی چه بصورت کمی و چه بصورت کیفی با فاصله ای بسیار  بالاتر بود که نقش روابط عمومی سازمان در این مهم غیرقابل انکار است.

وی با تأکید بر اینکه مهندسی ارزش مناسبی در بخش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی رخ داده اس که در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده بود و موجب ایجاد ارتباط مناسب با جامعه هدف شد، گفت: این تلاش ها از سوی روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی حتی موجب شد تا وزیر راه و شهرسازی اعلام کند که اطلاع رسانی بسیار مناسبی در حوزه دریایی صورت گرفته است.

راستاد در ادامه با اشاره به اینکه خلاقیت و تلاش از جمله ویژگی های بارز اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در دوره جدید است، بیان کرد: امیدواریم با تلاش هرچه بیشتر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، بخش های مغفول مانده در حوزه بندر و دریا معرفی شود.

پیش از سخنان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیدقاسم بی نیاز؛ رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اقدام درخور تحسین مهندس راستاد در راستای ارتقای ساختار روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: نگاه نو و حرفه ای سازمان بنادر و دریانوردی به بخش روابط عمومی، موجب شد تا شاهد شروع دوران شکوفایی و بالندگی در حوزه اطلاع رسانی این سازمان باشیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان بنادر و دریانوردی، گزارشی از عملکرد مجموعه روابط عمومی سازمان در ایام نوروز و پیش از آن را تشریح کرد. همچنین در پایان این نشست محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از همکاران فعال این اداره کل جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گردشگری دریایی و پوشش اخبار اقدامات سازمان در نوروز امسال تقدیر و تشکر کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب