امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28926 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا بیرانوند؛ چطوری کریس؟/140 میلیون جریمه به خاطر حضور در «خندوانه»

خبرایران: شب گذشته برنامه 90 مصاحبه ای با چند بازیکن پرسپولیس پخش کرد که حاوی نکات جالبی بود و واکنش های کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
علیرضا بیرانوند؛ چطوری کریس؟/140 میلیون جریمه به خاطر حضور در «خندوانه»

به گزارش خبرایران، پس از قطعی شدن قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر هفدهم، برنامه دیشب 90 بخش های مختلفی را به این تیم اختصاص داد. در کنار آنالیزها و آیتم هایی که پخش شد و همچنین گفتگوی حضوری با برانکو ایوانکوویچ، یکی از بخش های برنامه آیتم ضبط شده مصاحبه با چند بازیکن پرسپولیس بود.

در این گفت و گوی جالب که محسن ربیع خواه، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و گادوین منشا حضور داشتند، صحبت های مختلفی انجام شد. بالاتر از سه بازیکن دیگر پرسپولیس که حرف هایشان نکات جالبی داشت، بیشترین مسائل جذاب و البته طنزآمیز از زبان دروازه بان این تیم بیان شد. علیرضا بیرانوند در این گفت و گو از هر موضوعی یک نکته کمدی گفت و فضای مصاحبه را به سمت طنز سوق داد.

 

صغر سنی و ماجراهای خانواده بیرانوند


یکی از موضوعاتی که از او پرسیده شد، بحث صغر سنی و حاشیه هایی بود که برای او به وجود آمده بود. بیرانوند در این باره از نادرست بودن تاریخ تولد درج شده در کارت شناسایی پدرش گفت و اینکه خیلی اوقات از روی نزدیک بودن این تاریخ های تولد، مردم پدر او را به جای برادرش اشتباه می گیرند. رنگ کردن سبیل پدر بیرانوند هم سوژه دیگری بود که او به طنز مطرح کرد و همچنین پاسخ مبهمی که قبلا در خصوص اشتباه تاریخ تولدش به خبرنگار نود داده بود. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در توضیح اینکه چنین مسائل و اشتباهاتی در مناطق روستایی بیشتر رخ می دهد، گفت: «من یک پسر عمه دارم که 25 سال سن دارد اما 3 سال پیش کارت ملی گرفته است.


 

داستان ضرر 70 برابری به خاطر خندوانه!


در یکی از بخش های گفت وگو، سوالی از بازیکنان پرسپولیس درباره جریمه های متعدد آنها از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شد که بیرانوند جلوتر از همه جواب داد و باز هم فضا را طنز آلود کرد. او به حضورش در برنامه خندوانه اشاره کرد و گفت که به خاطر حضور در این برنامه 2 میلیون تومان از رامبد جوان دریافت کرده اما به خاطر همین مسئله باشگاه 140 میلیون او را جریمه کرده است. او خطاب به رامبد جوان هم گفت: «بیا 2 میلیونت را پس بدهم اما قضیه جریمه را در باشگاه حل کن.»

 

لری خوانی؛ تفریح همیشگی علی بیران


در زمینه موسیقی و آواز خوانی شجاع خلیل زاده اول شروع کرد و یک ترانه مازنی خواند؛ اما باز هم بیرانوند سکان را در اختیار گرفت. او که همیشه به خواندن آهنگ های لری مشهور بوده، پس از شجاع یک آواز لری در وصف مادر خواند و تاکید هم کرد که قبلا آن را در هیچ جای دیگری نخوانده است.

قاب آخر؛ چطوری کریس؟


آخرین قسمت صحبت های بیرانوند در این آیتم یک پیام به مردم ایران بود. دروازه بان تیم ملی مطلبی را در خصوص تقابل با بهترین بازیکنان جهان در جام جهانی 2018 بیان کرد و این موضوع که مردم گاهی پس از درخشش یکی از این بازیکنان مثل رونالدو، ایسکو و... سریع درباره تقابلشان با گلر تیم ملی حرف می زنند و اوضاع آمادگی او را جویا می شوند. بیرانوند در توضیح این مسئله گفت: این ها یعنی مردم ایران از من انتظار دارند. بدانید که همه اینها به من انگیزه و روحیه می دهد تا بیشتر تمرین کنم و با آمادگی بسیار بالاتری برای حضور مقابل چنین بازیکنان بزرگی خود را تجهیز کنم.
گفتگوی گزارشگر با 4 بازیکن پرسپولیس تمام شد و آنها آماده ترک صحنه شدند اما بیرانوند باز هم دست بردار نبود و خواست آمادگی و روحیه اش را برای جام جهانی به همه نشان دهد. به سمت دوربین رفت و در مقابل آن به سبک قابی سینمایی که در حال حاضر خیلی معروف شده، گفت: «چطوری کریس؟» 

این حرف های دروازه بان لرستانی پرسپولیس و به خصوص همین اقدام جالبی که در آخر برنامه مقابل دوربین انجام داد حسابی در فضای مجازی سر و صدا کرده و کاربران از رفتار بیرانوند به وجد آمده اند. عده ای روحیه بالای او را می ستایند و برخی هم صرفا به طنز در حال رد وبدل کردن عکس ها و فیلم های این مصاحبه در شبکه های مختلف هستند.

آنچه مسلم است، کسی در ایران از تماشای این اعتماد به نفس بالا از سنگربان شماره یک تیم ملی ناراحت و نگران نیست و همه می خواهند او را در همین فرم ایده آل روحی و جسمی در 270 دقیقه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال ببینند.

عکس های زیر هم نمونه ای از شوخی هایی است که کاربران فضای مجازی با همان قاب سینمایی معروف انجام داده و تصاویر کریس رونالدو و علیرضا بیرانوند را به جای شخصیت سینمایی مذکور قرار داده اند تا تقابل آنها با هم در فضای مجازی داغتر از گذشته پیگیری شود.

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب