امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28925 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمید جبلی تکذیب کرد؛ آیا «کلاه قرمزی» واقعا سانسور شد

خبرایران: به دنبال انتشار پست هایی در فضای مجازی مبنی براعتراض حمید جبلی نسبت به سانسور و توقف ناگهانی برنامه «کلاه قرمزی»؛ صدا پیشه این عروسک محبوب، هرگونه فعالیت در فضای مجازی را تکذیب کرد.
حمید جبلی تکذیب کرد؛ آیا «کلاه قرمزی» واقعا سانسور شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سیما؛ در این فایل تصویری حمید جبلی تاکید می کند: از تمام دوستان خواهش می کنم به صفحات کاذبی که به نام من در فضای مجازی وجوددارد توجه نکنند. من در هیچ گونه فضای مجازی حضور ندارم. امیدوارم کسانی که از این کار کذب سوء استفاده می کنند، این کار زشت را کنار گذاشته و به نام خود فعالیت کنند.
همچنین در پی فضاسازی های اخیر در شبکه های مجازی حمید مدرسی تهیه کننده برنامه پربیننده «کلاه قرمزی» در نامه ای به معاون سیما تمامی مطالب منتسب به ایرج طهماسب و حمید جبلی در فضای مجازی را کذب محض دانست و ازدرخواست پیگیری خود در پلیس فتا خبر داد.
حمید مدرسی در این نامه تاکید کرد: احتراما چند روزی است که شاهد خبرهای کذب و فیک از طرف آقایان طهماسب و جبلی در فضای مجازی در موضوع «کلاه قرمزی» می باشیم، که طبق خبر رسانی در سال های گذشته نیز از طرف این عزیزان مبنی بر نداشتن هیچگونه صفحه ای و فعالیتی در فضای مجازی بودیم.
وی با اشاره به پیگیری شکایت خود در پلیس فتا ادامه می دهد: مراتب طی پیگیری اینجانب در سال های گذشته از طریق پلیس فتا پیگیری شد و متاسفانه هنوز هیچگونه نتیجه ملموسی گرفته نشده است و اینجانب پیگیر اطلاع رسانی مجدد این عزیزان در خصوص سوءاستفاده کنندگان از نام و تصویر هنرمندان این مملکت و خدشه دار کردن اعتبار و حیثیت هنرمندان، خواهم بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب