امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28880 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 در اولین جلسه کمیت درآمد منطقه:

موظف به اجرای دقیق قانون هستیم/تاکید بر آشنایی با راهبردهای اداره حریم

خبرایران: شهردار منطقه ۲۲، با تاکید بر ضرورت اجرای قوانین در حریم اظهار کرد: با توجه به وجود ۱۸ هزار هکتار حریم در منطقه۲۲، متاسفانه در حدود ۵۰۰ ساختمان خارج از بافت روستاها شکل گرفته که تابه امروز قانون ماده ۱۰۰ در مورد آنها اجرایی نشده است.
موظف به اجرای دقیق قانون هستیم/تاکید بر آشنایی با راهبردهای اداره حریم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علی نوذرپور در اولین جلسه کمیته درآمد منطقه در سال جدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه همکاران در واحدهای مختلف منطقه در برپایی برنامه های نوذری در تفرجگاهها و اماکن گردشگری منطقه و برگزاری ویژه برنامه های نوروزی در نوروزگاه دریاچه شهدای خلیج فارس، خاطرنشان کرد: همت و خرد جمعی در به سرانجام رسیدن کارها آن هم به نحو احسن، از جمله ویژگی های یک فعالیت گروهی است و موفقیتی که در برپایی ویژه برنامه های نوروزی در منطقه ۲۲ صورت گرفت؛ به کل سازمان شهرداری تهران مربوط می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات و عمل به مُرّ قانون در کلیه فعالیت‌های مرتبط به مجموعه شهرداری اضافه کرد: شاید بتوان برخی کم کاری ها و عدم همکاری ها در مجموع فعالیت های یک مجموعه در درون آن و یا در ارتباط با سایر افراد و یا سازمان‌

های مرتبط را به واسطه عدم برخی توضیحات و توجیهات در روابط مربوط کرد. در این بین اطلاع دقیق از دستورالعمل ها و مصوبات درون سازمانی و دولتی به جهت رفع نواقص و حل و فصل مشکلات بوجود آمده فی مابین، لازم و ضروری است.

شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد: در بسیاری از موارد آشنا نبودن با قوانین و مقررات و یا افرادی که در ارتباط با شهرداری فعالیت می کنند، باعث بروز تخلفات می شود.

نوذرپور گفت: ما به عنوان مدیران شهری شهرداری تهران موظف به اجرای دقیق قانون و مقررات و حرکت در چارچوب آن هستیم. کلیه املاک و حقوق موجود در شهرداری، متعلق به جامعه است که قانون تکلیف آنها را به خوبی مشخص و معین کرده است. تلاش کنیم کاری را خارج از قوانین انجام ندهیم حتی اگر آن اقدام، منفعتی کوتاه مدت برای مجموعه داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت بکارگیری دقت های لازم در اجرای مقررات و مصوبات ابلاغی، بیان کرد: کلیه همکاران وظیفه دارند کلیه ملاحظات حقوقی و قانونی را در اجرای فعالیت ها و وظایف مرتبط به مجموعه شهرداری را لحاظ کنند.در این بین آشنایی و مطالعه دقیق و کامل با قوانین و مقررات یک امر ضروری به شمار می رود.

نوذرپور در ادامه سخنان خود با اشاره با اقدامات صورت گرفته در حریم و بازدیدهای مکرر از سوی وی از حریم منطقه اظهار کرد: بالغ بر ۱۸ هزار هکتار حریم در منطقه ۲۲ قرار دارد که با چنین وسعتی در اراضی حریم،  در حدود ۵۰۰ ساختمان خارج از بافت روستاها شکل گرفته و متاسفانه در این رابطه قانون ماده ۱۰۰ اجرایی نشده است.

وی گفت: بحث مدیریت حریم و آشنایی به راهبردهای اداره آن، مستلزم شناخت دقیق وظایف و اطلاع از قوانین مربوط است که در این خصوص طرح جامع شهری در حوزه حریم توسط شورای عالی شهرسازی و معماری به کلیه مناطق ۲۲گانه ابلاغ شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب