امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28875 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فجر خبرداد؛

تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در جشنواره ملی فجر

خبرایران:به گفته مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فجر، شناسایی استعدادها و نخبگان پنهان کشور و تجاری ایده‌ها و طرح‌ها ازجمله محورهای جشنواره ملی فجر است.
تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در جشنواره ملی فجر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی جشنواره ملی فجر، امیر محمد کافی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره گفت: نخستین جشنواره ملی فجر دانشکده‌های فنی در تاریخ 30و31فروردین‌ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف این جشواره تحقق یکی از اهداف اصلی نظام، " اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل " از طریق ترویج فرهنگ کارگروهی و جمعی میان دانش‌آموزان و دانشجویان است.

کافی تصریح کرد: از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان ارتباط مثلث " مدرسه – دانشگاه – صنعت" و همچنین شناسایی استعدادها و نخبگان پنهان کشور و پرورش، جهت دهی و تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بخش مسابقات گرایش‌هایی همچون هوافضا (راکت آبی، گلایدر، هاورکرافت) و سازه های ماکارونی، هوافضا، دریا و ماشین های چندزیست، نقاشی، انیمیشن به طور کلی در 20 گرایش برگزار می شود

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://tik8.co/2IrT1e0مراجعه کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب