امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28822 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در ارزیابی استانداری تهران صورت گرفت:

کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کننده توسط بانک سینا

خبرایران:بانک سینا در ارزیابی استانداری تهران که با موضوع حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد.
کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کننده توسط بانک سینا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سینا، در ارزیابی میدانی و جلساتی که سال گذشته از سوی شورای ارزیابی استانداری صورت گرفت، بانک سینا بر اساس مستندات جدول شاخص های ارزیابی استانداری، موفق به کسب رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
بانک سینا با کسب امتیازات شاخص های مندرج در جدول ارزیابی شامل «اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان»، «رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان» و «آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع سازمان» موفق به کسب این موفقیت شد.
گفتنی است این بانک پیشتر نیز نشان رضایتمندی مشتری را از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرده بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب