امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28787 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پایان داوری دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب؛

معرفی برگزیدگان در افتتاحیه هفته هنر انقلاب

خبرایران: داوری آثار دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب پایان یافت و برگزیدگان این رویداد ادبی همزمان با افتتاحیه هفته هنر انقلاب معرفی می شوند.
معرفی برگزیدگان در افتتاحیه هفته هنر انقلاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سپهر سوره هنر؛ از میان تعداد 418 اثر متقاضی شرکت در دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب در بخش های داستان کوتاه و رمان بزرگسال و نوجوان، 7 داستان کوتاه و رمان در بخش نوجوان و 8 داستان کوتاه و رمان در بخش بزرگسال توسط هیات داوران این جشنواره ادبی انتخاب شدند.

در دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب که دبیری علمی آن را منیژه آرمین برعهده دارد، 26 نویسنده در دو بخش داستان کوتاه و رمان بزرگسال و نوجوان شرکت کرده اند.

در بخش داستان کوتاه نوجوان، 76 اثر، در بخش رمان نوجوان، 25 اثر، در بخش داستان کوتاه بزرگسال، 261 اثر و در بخش رمان بزرگسال، 56 اثر در مرحله داوری اولیه مورد ارزیابی و رقابت قرار گرفتند.   

بیشترین شرکت کنندگان در دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب از استان تهران و کمترین تعداد شرکت کننده از استان های کردستان، کرمانشاه و گلستان آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ادبی وابسته به حوزه هنری ارسال کرده اند.

برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب روز دوشنبه- 20 فروردین- همزمان با مراسم افتتاحیه هفته هنر انقلاب معرفی می شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب