امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28641 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افشای مکالمه جنجالی کونته با مسی

خبرایران:باشگاه چلسی و هواداران تیم لندنی از واکنش عجیب کونته پس از شکست سنگین برابر بارسا ناراضی هستند.
افشای مکالمه جنجالی کونته با مسی

به گزارش خبرایران، در حالی که چلسی بازی برابر بارسا را با سه گل باخته بود و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی بدون ذره ای ناراحتی و با لبخند به مسی نزدیک شد و برای ثانیه هایی با وی صحبت کرد.

برخورد این دو به قدری دوستانه بود که به نظر می رسید مسی بازیکن چلسی بوده و کمک کرده تا این تیم بارسا را در نوکمپ مغلوب کند.

کونته به این هم بسنده نکرد و در نشست خبری پس از بازی به تمجید ویژه از مسی پرداخت. او عنوان داشت که بازیکنی مثل مسی هر 50 سال یک بار متولد می شود و از اینکه شانس گفت و گو با وی را پیدا کرده، خوشحال است. واکنش کونته با بازخورد خوبی در میان مسئولان و هواداران چلسی مواجه نشده است.

کونته در مصاحبه با پرمیوم اسپورت ایتالیا و در پاسخ به سوالی در مورد مکالمه اش با مسی گفت:« به او به خاطر بازی خوبش تبریک گفتم. به مسی گفتم که همچنان در هر دیداری آشکارا تفاوت ها را رقم می زند و نتایج را تعیین می کند. او در هر دو بازی رفت و برگشت برابر ما نقش تعیین کننده ای در نتیجه پایانی داشت.»

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب