امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28626 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشست پایان سال مدیران گروه مالی گردشگری برگزار شد؛

مهدی جهانگیری آزاد شد و به جلسه رسید/ جهانگیری:مدیریت جهادی شعار ما نیست اعتقاد ماست

خبرایران: نشست پایان سال مدیران گروه مالی گردشگری (متولی بانک گردشگری)، با حضور مدیران ارشد، مدیران عامل هولدینگ های زیر مجموعه و جمعی از مشاورین و مدیران پروژه ها در روز ۲۴ اسفند ماه برگزار شد.
مهدی جهانگیری آزاد شد و به جلسه رسید/ جهانگیری:مدیریت جهادی شعار ما نیست اعتقاد ماست

به گزارش خبرایران، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری که مدتی بازداشت بود به تازگی آزاد شده و در جلسه آخر سال که با حضور مدیران بانک گردشگری برگزار شد شرکت کرد.

روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعلام کرد: «مهدی جهانگیری»، رئیس گروه مالی گردشگری، در این نشست در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سال ۹۶ در این مجموعه اقتصادی، گفت: «تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی به ویژه در شعارهای چند سال اخیر و فضای اقتصادی امروز کشور که با دو چالش عمده بین المللی و داخلی همراه است، باعث شده تا رفع مشکل اشتغال جوانان و سرمایه گذاری در حوزه هایی که می توانند زمینه رونق اقتصادی را فراهم کنند، رسالت اصلی بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی باشد».

وی افزود: «مدیریت جهادی نه به عنوان یک شعار که به عنوان یک اعتقاد می تواند دستور کار ما در حرکت به این سمت و سو باشد. مدیریتی که توام با برنامه و ضابطه و سنجش همه ارکان اقتصادی و اجتماعی کار است».

رئیس گروه مالی گردشگری با اشاره به بعضی ملزومات فعالیت در فضای جدید تاکید کرد: «بازنگری دائم در عملکرد خود، سنجش هزینه و فایده فعالیت ها، چابکی در سازمان و پرهیز از بروکراسی، صرفه جویی معقول در هزینه های اضافه و تلاش برای تامین منابع به روش های جدید و با بهره گیری از همه ظرفیت ها، مهمترین رسالت مدیران این مجموعه در وضعیت کنونی است».

جهانگیری در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ این تدابیر و رسیدن به روحیه ای جدید در سال ۹۷ بتوان پروژه های منحصر به فرد گروه مالی گردشگری را که ظرفیت زیادی برای ایجاد رونق در صنعت گردشگری کشور دارند در اسرع وقت به مرحله بهره برداری رساند.

گفتنی است مدیران عامل بعضی از شرکت ها در ابتدای این نشست، مسائل و مشکلات خود و نیز دستاوردهای حاصل در سال ۹۶ را تبیین کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب