به گزارش خبرایران، امام جمعه مشهد با اشاره به ماجرایی که چهارشنبه شب در برج میلاد تهران در جریان جشن میلاد حضرت زهرا (س) روی داد، افزود: این برنامه نشان داد که عده ای می خواهند از «سوفیا لورن» به جای حضرت فاطمه ، الگوسازی و به بانوی بزرگ اسلام دهن کجی کنند.

آیت الله علم الهدی گفت: این رخداد یک تصادف نبود، بلکه یک برنامه ریزی حساب شده از سوی عوامل نفوذی بود.

وی اظهار کرد: از اینکه از شهردار برای حضور در این جشن دعوت به عمل آمد و ایشان حضور یافتند، بنده نمی خواهم شهردار یا شورای شهر تهران را متهم کنم.

امام جمعه مشهد گفت: عده ای در برج تهران جشنی برای میلاد حضرت زهرا (س) برگزار کردند و تعدادی نوجوان دختر در این جشن رقصیدند، این حرکت تبعیت از سیره حضرت زهرا (س) نیست بلکه نشان از الگو قرار دادن سوفیا لورن (هنرپیشه هالیوودی) برای نوجوانان است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: اینکه هرزه های غرب در جشن حضرت زهرا (س) به عنوان الگو مطرح شوند، توهین به ساحت آن بانوی بزرگ، دهن کجی به انقلاب، شهدا، امام راحل، بسیج، ایثارگران، مردم متدین و همه ارزشهای انقلابی و اسلامی است.

وی بیان کرد: اینکه دادستان تهران اعلام کرد، رخداد برج میلاد تهران باید مورد تعقیب قضایی قرار گیرد، قابل نقد نیست و حرف ایشان کاملا بجاست.

امام جمعه مشهد گفت: از دیدگاه دستگاه قضا اگر در کشوری جنگی رخ دهد، بعد جریانی در داخل کشور با دشمن همسو شود که خودی ها را از بین ببرد، به این جریان ستون پنجم گفته می شود، این ستون پنجم خائن ترین گروه ها در کشور به شمار می رود و باید به اشد مجازات برسد.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: کسانی که در اتفاق برج میلاد تهران دست داشتند، ستون پنجم دشمن در جنگ نرم بودند و درصدد خدشه وارد کردن به چهره الگویی حضرت زهرا (س) برآمدند لذا خائن هستند.

وی بیان کرد: من از شهردار و شورای شهر تهران استدعا دارم، اگر اقدام عاجل نسبت به رخداد برج میلاد تهران انجام ندهند، این دهن کجی به حضرت زهرا (س) در تاریخ انقلاب به نام آنان ثبت می شود و به عنوان شریک جرم افراد ستون پنجم دشمن آن هم در 40 سالگی انقلاب قلمداد می گردند.

امام جمعه مشهد گفت: از شهردار و شورای شهر تهران استدعا دارم، قبل از اینکه دستگاه قضا دست به کار شود، با این قضیه برخورد قانونی انجام داده و کسانی را که مقصر بودند، اخراج کنند.

آیت الله علم الهدی خطاب به اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: شما مسلمان هستید و الگوی شما حضرت زهرا (س) است، لذا نمی توانید ساکت بنشینید و کار این افراد در برج تهران را توجیه کرده و بگویید آنان بچه بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: بی حجابی در جامعه و کسانی که آن را ترویج می دهند، می خواهند هویت ستیزی را در جامعه ثابت کنند.

وی گفت: الگوسازی حضرت زهرا (س) و الگو بودن آن حضرت برای زنان، هویت بخش و هویت ساز برای جامعه است، یعنی جامعه ای که زنانش با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س)، عفت و حجاب را به عنوان اصل قطعی و جریان کامل و همگانی در زندگانی خود قرار می دهند، هویت آنان و جامعه شان در قالب تبعیت از این الگو است.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: وجود حضرت زهرا (س) و سیره ایشان، الگوی حجاب و عفت برای زنان جامعه اسلامی است، پس آن حضرت هویت ساز زندگی اجتماعی برای ما است.

وی بیان کرد: دشمنان جامعه اسلامی در مقام هویت ستیزی هستند لذا با بی هویت کردن جامعه، درصدد از بین بردن استقلال کشور، تسلط بر آن و تحت استثمار دادن مردم هستند لذا با حجاب در جامعه اسلامی مبارزه می کنند.

امام جمعه مشهد گفت: هدفی که دشمن در جنگ نرم دارد، مقابله با عفت و حجاب است، زیرا اگر عفت و حجاب از زنان گرفته شد، جامعه اسلامی، هویت دینی اش را از دست می دهد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: حجاب یک مساله عادی نیست بلکه یک مساله اصلی و محوری هویت بخش در جامعه اسلامی است و بی حجابی یک نوع هویت ستیزی در جامعه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه دشمن سعی می کند با بی حجابی، هویت ستیزی خود را ثابت کند، افزود: وقتی یک دختر نابهنجار و ولنگار در یک میدان روسری اش را برمی دارد، فقط ظاهرش یک حرکت کودکانه و بچگانه است.

وی اظهار کرد: جریانی که آن دختر را مزدور خود کرده و برای وی برنامه ای طراحی نموده است، در واقع با جنگ نرم به هویت ستیزی برخاسته تا هویت دینی جامعه اسلامی را از آن بستاند.

امام جمعه مشهد گفت: آمریکا از بسیج جوانان ایران اسلامی واهمه دارد و درصدد است کارخانه بسیجی ساز را در مملکت از بین ببرد و بهترین راه برای از بین بردن این کارخانه بسیجی ساز، گسترش بی حجابی است.