امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28511 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تفویض اختیار به نمایندگان بیمه‌‌کوثر

خبرایران: شرکت بیمه‌‌کوثر به‌‌منظور رشد فروش بیمه‌‌های زندگی و افزایش نفوذ بیمه‌های عمروسرمایه‌‌گذاری شرکت بیمه‌کوثر در میان آحاد مردم تفویض اختیار به نمایندگان را اجرایی خواهدکرد.
تفویض اختیار به نمایندگان بیمه‌‌کوثر

به‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیر امور نمایندگان شرکت در دومین همایش تجلیل از نمایندگان برگزیده بیمه‌کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: براساس دستورالعمل درجه‌بندی نمایندگان و عملکرد شبکه‌فروش تفویض اختیار در حوزه‌های صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت بر اساس آیین نامه 75 صورت می‌گیرد.

معصومه نجات‌بخش خاطرنشان‌کرد: نمایندگان می‌توانند برای افزایش فروش بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری با نظارت مدیران سرپرستی در راستای شبکه‌سازی نماینده عمر اقدام کنند.

وی اختصاص 20درصد بودجه تبلیغاتی هر سرپرستی به نمایندگان آن استان را از برنامه‌های سال آینده شرکت برشمرد و گفت: این بودجه تبلیغاتی با نظارت مدیر سرپرستی به‌صورت نظام‌مند و برمبنای درجه‌بندی‌های صورت گرفته در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر امور نمایندگان از افزایش اعتبار صندوق نمایندگان خبرداد و افزود: خوشبختانه دستورالعمل پرداخت وام خرید دفتر کار به نمایندگان در سال 96 تصویب و اجرایی گردید.

معصومه نجات‌بخش شفاف‌سازی در پرداخت کارمزد به نمایندگان را ازجمله اقدامات مهم سال‌جاری دانست و اظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در شرکت، کارمزدهای رشته‌های غیرزندگی و زندگی به‌ترتیب در سوم و دهم هرماه پرداخت می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب