امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28508 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رضایت‌‌مندی ذی‌‌نفعان با رقابت‌‌پذیری در شرکت بیمه‌‌کوثر

خبرایران: شرکت بیمه‌‌کوثر با ایجاد بسترهای رقابت‌‌پذیری می‌‌تواند علاوه‌بر سوداوری در راستای رضایت‌‌مندی بیمه‌‌شدگان و ذی‌‌نفعان گام بردارد.
رضایت‌‌مندی ذی‌‌نفعان با رقابت‌‌پذیری در شرکت بیمه‌‌کوثر

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح در همایش تجلیل از نمایندگان برگزیده سال96شرکت، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: با تعامل، هوشمندی، برقراری ارتباط موثر، خلاقیت، نواوری، شبکه‌سازی و بهره‌مندی از شبکه اطلاعات و در نهایت کارجمعی رقابت‌پذیری و رضایت‌مندی جامعه‌هدف و آحاد جامعه تحقق می‌یابد.

دکتر ابراهیم محمودزاده افزایش سهم حداکثری در بازار منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز سوداوری را عامل پیشرفت شرکت دانست و گفت: با فعالیت در کشورهای همسایه، سرمایه‌گذاری در بازارهای سودده ازجمله صنعت پتروشیمی و همچنین افزایش تعامل شبکه فروش با عموم جامعه، آورده و ارزش‌افزوده شرکت بیمه‌کوثر افزایش می‌یابد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های معتیر عامل اعتبار و پایداری بیمه‌کوثر است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب