امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28496 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابتکاردرحاشیه برگزاری بزرگترین مصاحبه شغلی ایران اعلام کرد؛

باید امروزه مشاغل جدید به ویژه در حوزه دانش بنیان ایجاد کنیم/ نباید اشتغال و استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم/45 درصد متقاضیان آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان افراد تحصیل کرده در حوزه مختلف هستند

خبرایران: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما نباید اشتغال و استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم و 45 درصد متقاضیان این آزمون افراد تحصیل کرده در حوزه مختلف هستند این نشان از حرکت افراد تحصیل کرده به سمت بخش خصوصی است.
باید امروزه مشاغل جدید به ویژه در حوزه دانش بنیان ایجاد کنیم/ نباید اشتغال و استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم/45 درصد متقاضیان آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان افراد تحصیل کرده در حوزه مختلف هستند

به گزارش خبرنگارخبرایران، آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان امروز چهارشنبه 16 اسفندماه 1396 در دانشگاه تهران با حضور «معصومه ابتکار»معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ،«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان درحاشیه بازدید از برگزاری مصاحبه شغلی برای آزمون استخدامی شرکت‌های دانش بنیان که دردانشگاه تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آزمون استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اقداماتی است که برای استخدام شرکت‌های خصوصی انجام می‌شود.

معاون رئیس جمهورتصریح کرد:این رویکردی که ما باید امروزه مشاغل جدید به ویژه در حوزه دانش بنیان ایجاد کنیم رویکرد درستی است که حرکت به سمت بخش خصوصی یک ضرورت است و ما نباید فقط شغل و استخدام را در حیطه دولت ببینیم.

وی افزود: ما نباید اشتغال و استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم و 45 درصد متقاضیان این آزمون افراد تحصیل کرده در حوزه مختلف هستند این نشان از حرکت افراد تحصیل کرده به سمت بخش خصوصی است.

ابتکاردرپایان این آزمون را یک اقدام ارزشمند در ارتباط با شرکت‌های خصوصی دانست و گفت: باید این رویکرد توسعه یابد وامیدوارم این روند روبه افزایش باشد و شرکت‌های دانش بنیان نیرو‌های توانمندی برای خود استخدام کنند.

بنابراین گزارش، اولین آزمون ملی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان با تکیه بر تجارب موفق داخلی و بین‌المللی طراحی شده و سنجش دانش‌ها و مهارت‌ها متناسب با ارزیابی و تحلیل نیاز بیش از 1000 شرکت ارزیابی و بر اساس اعلام دبیرخانه اولین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، پس از این مرحله، فرآیند معرفی داوطلبان پذیرفته‌شده به شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان آغاز خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب