امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28477 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهنام بانی چهره سال ۹۶ موسیقی ایران شد!

خبرایران: بهنام بانی در نظرسنجی برنامه «حالا خورشید» با اختلاف زیاد از دیگر خواننده های کشور به عنوان چهره سال ۹۶ انتخاب شد.
بهنام بانی چهره سال ۹۶ موسیقی ایران شد!

به گزارش خبرایران ، در یک نظرسنجی تلویزیونی چهره های جدید موسیقی پاپ، آرای بسیار بالایی را کسب کردند. عوامل برنامه «حالا خورشید» که اجرای آن را رضا رشیدپور به عهده دارد، با انتخاب منتقدین ۸ چهره موسیقی را به عنوان چهره های ۹۶ انتخاب کردند و به نظرسنجی گذاشتند که این ۸ چهره عبارت بودند از: بهنام بانی، محسن چاوشی، علی زندوکیلی، همایون شجریان، علیرضا عصار، حامد همایون، حمید هیراد و مهدی یراحی.

در این نظرسنجی بهنام بانی توانست با اختلاف زیاد آراء برنده شود و بعد از او هم یک خواننده تازه کار دیگر به نام حمید هیراد دوم شد. در این نظرسنجی همایون شجریان سوم و محسن چاوشی پنجم شدند.این نظرسنجی که با انتخاب مردم انجام شد، تا حدی تغییر ذائقه مخاطبان از موسیقی های جدی تر به سمت موسیقی های عامه پسند را نشان می داد که البته در آن تب و هیجان ورود تازه کارها هم دخیل است.نکته عجیب در این نظرسنجی میزان آراء علیرضا عصار است که در سال ۹۶ آلبوم خوب “جز عشق نمی خواهم” را منتشر کرد ولی گویا آلبوم حرفه ای او به اندازه تک آهنگ های بهنام بانی و حمید هیراد به دل مخاطبان عام ننشسته است!

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب