امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2841 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور قطعی بیش از 317 ناشر کودک در نمایشگاه بین المللی کتاب

عبدالعظیم فریدون رییس هیات مدیره انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان از حضور قطعی 317 ناشر این حوزه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
حضور قطعی بیش از 317 ناشر کودک در نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش خبرایران، عبدالعظیم فریدون روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات با بیان آنکه این 317 ناشر بر اساس قانون، طبق حروف الفبا در چهار سالن 22 تا 25 نمایشگاه بیست و هفتم حضور خواهند داشت گفت: طبق برنامه و گفت وگوهای صورت گرفته اختصاص متراژ غرفه براساس تعداد کتاب است .

یست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دهم اردیبهشت ماه به مدت 11 در مصلی تهران میزبان کتابدوستان و کتابخوانان است .

وی با اعلام این خبر که در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال تهران بیش از 27 هزار عنوان کتاب چاپ اولی و تجدید چاپ در حوزه های تالیف و ترجمه به دوستداران یار مهربان عرضه می شود، ادامه داد: خانه کتاب نیز فهرست و مشخصات تمامی آثار ارائه شده در نمایشگاه را در سایت خود ارائه داده است تا مخاطبان جهت انتخاب آثار و ناشران با مشکلی مواجه نشوند .

رییس هیات مدیره انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان با اشاره به این موضوع که نمایشگاه کتاب امسال از نظر فضای اخصاص یافته و امکانات تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد ،گفت : با وجود نبود شرایط کافی برای برگزاری یک رویداد بزرگ فرهنگی اما امیدواریم بتوانیم از بازدید کنندگان و خریداران کتاب استقبال خوبی داشته باشیم .

این فعال حوزه کتاب ابراز امیدواری کرد تا در آینده ای نه چندان دور مکانی دایمی برای برگزاری رویدادهای بزرگی همچون نمایشگاه بین المللی کتاب در نظر گرفته شود .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب